Идат ли? Или ни разработват?

Убедена съм, че извънземни има. И не съм само аз. Друг е въпросът кога ще установим отношения с тях.
Предполагам си спомняте ония, извънземни кози на покрива, които капитан Стария Чорап ми беше показал.
Вчера наблюдателния капитан ми изпрати нова снимка, отново изпод полите на Витоша. Има нещо в тия поли ще знаете!
Това, което се вижда на снимката е телевизионната кула на Копитото, в София. Но какво е тъмната черта, която й идва като удължение?

Дали не е огромна фуния, с която извънземните точат информация от там, за да ни разработват, а? Или пък я използват за разпръскване на техния сигнал? Или е планетарен димен сигнал…
Скептиците могат да кажат, че това е игра на сенки, физическо явление и да дадат подробни разяснения, но дали ще са прави?! 🙂 Настроените на новинарска вълна ще рекат, че мрежите горе са се претоварили от СРС-та на бате Бойко, но все пак..

Дали не са те?

Ако се усмихнахте, моля дайте един глас в Свежо тук

11 responses to “Идат ли? Или ни разработват?

  1. ха ха -виждала съм .когато са там е бяла, не сива мъгла-ха ха

  2. Това е протоконски лъч, с който Теракон държи в подчинение конете, ровещи земята под Копитото.

  3. Да не е сянката на кулата? Ако е мъгливо и то ниско мъгливо е възможно горе да е много ясно и слънчево и това да е сянката на кулата. Още повече, че си сравнително близко до нея

  4. иначе не отричам извънземните 😀

  5. Сега, практичната женщина у меня твърди, че това е сякната, която кулата прави във водната атмосферна дифузия зад нея при залез слънце някъде към Перник в ниското отзад. Но, по-готско ми се струва да е другото 🙂

  6. Доста добро попадение, мисля, че никога не съм го виждал

  7. Pingback: Идат ли? Или ни разработват? | Bulgarian Blog

  8. идат.

    ИДАААТ!

  9. Това просто е сянката на кулата , която я огрява слънцето.Малко мисъл …..

  10. Идат….16 човека с два софийски рейса!!!

  11. Пачо, малко четене на коментарите и чувство за хумор…а?

Вашият коментар