В какво да вярваш?

Нещата, които Ви предстои да видите са нечувани, невиждани и изобщо никога преди не са се състояли. Но са факт!
Пригответе се да видите две сензации, за които въображението Ви не е подготвено, ще се учудите, ще се смаете и няма да знаете да вярвате ли на очите си!

И за да не заприличвам на шарлатанин започвам:

Преди около месец и половина – два
Капитан Дългия чорап – моят баща
излязъл на разходка край града

София не е много голяма и той стигнал до едни къщи някъде из Бистрица, където се намират недостроените и изоставени вили на един бандит от близкото минало, който най-вероятно, към днешна дата, се вари в казана на Рогатия.

Разхожда се Дългия чорап по поляните зелени и сърцето му пее барабар с птичките наоколо. Докато в един момент не замръзва и секва песента му. Защо? Какво предизвиква така внезапно неговото внимание и го кара да напрегне всичките си сетива?!
Причината се оказва една от гореспоменатите вили. Виждайки я Капитан Дългия чорап изведнъж се усетил като Ян Бибиян насред сборището на дяволите.

Само дето била ситуацията малко по-различна,
защото мястото не било старата воденица,
а покрива на една от вилите – доста прилична.
И не били ми дяволи наредени в броеница,
а стадо кози кацнали на покрива, вместо на жица!!!

Тази история аз нивга нямаше да я повярвам, ако Капитана – моят баща не ми беше показал вчера снимките, направени с личния му телефон. Моля да се уверите самостойно в наличието на черни и бели кози насред покрива на тази двуетажна вила!:
Кози на покрива

Пасат си

Няма шега, няма измама! Кози на покриваКакто виждате са си съвсем реални и необезпокоявани. Какво правят на бетонен покрив, намиращ се насред тучна зелена трева е нещо много странно и неясно.

Същото си го мислел и Стария чорап, разглеждайки снимките вчера. Докато не видял и третата снимка от серията:

Кози и НЛО

На пръв поглед нищо странно, просто същата къща, но погледната от друг ъгъл. Но я се загледайте по-добре. Виждате ли нещо над белия облак в дясно? Едно такова петънце, черно кафяво.

НЛО?!

Да не би това … Дали това е истинско НЛО? С! Дали те не са причината козите да са на покрива? Дали те всъщност не са пришълци от друга планета, странници долетяли от друга земя, които чакат междузвездния си полет? Много въпроси, много нещо.

Ние с Капитана стояхме и разглеждахме снимката дълго време. Ще ни се да вярваме, а на Вас?

Ако мислите, че това е интересно направете го и Свежо като гласувате ТУК

12 responses to “В какво да вярваш?

  1. Богомил Ветров

    Аз съм бил най-големия скептик. Знам, че има извънземни форми на живот, но съм се съмнявал във възможността да контактуваме. Сега започнах да се съмнявам в съмненията си:) Страхотен материал

  2. ха сега са видим, кон боб яде ли? а? А?!

  3. абе коня боб яде ли не знам, ама ми се чини, че некой у парламенто е ял боб и – очевидно – е пръднал. вие звуковата вълна явно не сте хванали, но това е булото. добре, че не е люспа от домат :mrgreen:

  4. гравитон

    Ахааа, значи извънземните са от Козята планета, па нашенските кози са се качили на покрива да ги посрещнат??

  5. Бе, аз що не видях тоя бял облак вдясно?

  6. Вижте последната страница на днешния „24 часа“

  7. Графе да не би да са ме обрали?! Нямам как да видя вестника сега 😦
    Аааа не, сега разбрах 🙂 Бродят, бродят навред иннпланетяните!

  8. Богомил Ветров

    Я кажи ми облаче ле бяло,
    От къде са тези кози прелетяли
    Върху бяла бащина ми стряха
    Дзифт или асфалт пасяха.
    😉

  9. Пипи кво да ти кажа.Това с козите не е страно.Те са си кози. Като дете съм ходил козарче 🙂 и те наистина са невероятно пъргави и диви.Но за НЛО-то интересно е. Пак си оставам скептик. Ами ако просто е муха която е във по-близък план,но скороста на движение да не позволява да се видят крилата и точното растояние. Първото което,това е зрителна измама за растоянието до обекта и има размазване от движението.Сори, но за мен това е обяснението. И все пак !!!!

  10. На снимката в „24 часа“ видът на „предмета“ е сходен. Доколкото разбрах на нея се прави анализ от специалисти.
    Аз също съм скептик относно такива чести „съседски“ посещения. Но…

  11. ето ме и мен. сигурен съм че тука всички са си го помислили, но никой не се е посвенил да го каже – та това е летящо лайно !! 🙂 все пак обаче трябва да сме толерантни към извънземните технологии – щом ние можем да ядем кремвирши, направени от козина и тоалетна хартия, защо пък те да не се движат с летящи говненца ?!? 😀

  12. Пипи, това е абсолютно култово и се подрежда в топ-постингите ми за всички времена!
    😉

Вашият коментар

