Изненада!

Любимите ми яйца – шоколадовите, а не рохките, тази година ставали на 40 години. А аз си мислех, че са преди кокошката! Но какво си мисля не е толкова важно в случая.
По повода, се нагледах на блогърски доклади с изненади от Kinder Surprise и така ми текнаха лигите, че накрая се изоках във фейсбука на Комитата по повод доклада му за подаръка: „Тези от Киндер не знаят ли, че има блогърки с малки деца“. С това всъщност исках да кажа: „Абе, няма ли и за мен – големият фен, едно такова? Стига съм гледала при едни и същи хора да отиват тия хубавини!“😀

И ти да видиш, няма и половин час по-късно получих много мил мейл с предложение за получване на изненада от Kinder Surprise за децата ми. О, ама искаше ли питане?!😉 След малко пояснения колко деца имам зачаках изненадата. На децата казах само, че тези дни ще имат изненада.

Докато я чакахме, аз се зарових в спомени, с надеждата да се сетя за първто ми Kinder Surprise (някога по-известни като Kinder Überraschung). Спомен за яйце не открих. Но за малко повече, да.
Спомняте ли си онези пластмасови и яйцевидни слончета и кученца, пълни с миниатюрни яйчица и, в отделно отделение, играчка? Ушите, крачката и опашката можеха да се махат и така се получаваше само яйце. Ето това беше най-първият досег с Kinder Surprise, за който се сетих. (много странно, сега не мога да намеря никаква снимка на този артикул, но преди 20-25 години бяха много ценни и корекомски). Първият ми спомен от Киндер?:
Как в един горещ летен ден, на връщане от Витоша, на огряна от слънцето поляна, взех малкото телескопче-играчка и изсипах разтопените и спльокани от жегата малки яйчица сред една коприва! Баба ми в почуда ме питаше „Защо?, а аз й казвах, че съм си взела играчката, а яйцата не са хубави, щом са намачкани. Общо всето за тази случка се сещам и всеки път, когато собствените ми деца си отворят яйцето и вземат играчката, а аз в почуда се колебая дали да им изям зарязанто яйце или да им го прибера за после.
Разбира се, имам си и колекция, от началото на 90-те. Тогава капитан Стария чорап, ни носеше редовни доставки яйца от „чужбината“. Kinder бяха пуснали една чудесна серия, любимата ми – тази с Астерикс и Обеликс. Бяхме събрали по два Астерикса, Обеликс, Клеопатра и барда, около пет римски войници и един Цезар.

Колекция Астерикс и Обеликс '90След незнайно колко яйца, най-накрая ни се падна и Хубавицата! – така си бяхме кръстили русата галка, на която не успях да науча името. Толкова бях въодушевена и бързах да я сглобя, че от желание да напасна две части й „скъсах“ роклята от натискане. Всички те стоят и до днес в кутията от уокмена ми, която, в онези години, също имаше особен статут – това е уокмен, дори и кутията му беше ценна!🙂

Галска къщичкaЗа разлика от нея Kinder-къщичката не оцеля – Стария чорап ни беше донесъл и специална картонена галска къщичка с 6 яйца. Беше истински празник! Със сестра ми си я гледахме, въртяхме и играхме с безкрайно умиление.
Тя стоя на почетно място в библиотеката ни дълго, след като галите бяха прибрани. За съжаление, коло 10 години, след като я получихме, избърсахме праха й с влажно парцалче и така дойде края й. Но пък играчките ще живеят нов живот, точно като любимото ми влакче, промъкнало се между галите, за да доставя радост днес на дребосъчетата, макар и да загубиха бронята му.

Kinder влакчеДокато се присещах за всякакви такива случки, дойде и изненадата за дребосъчетата. Може да си нямат галска къщичка, но вече пробват да познават часовете, с помощта на чудния си сюрприз! За милия жест искрено благодаря на Kinder Surprise и неговите помощници😉

Картичка от KinderSurprise

2 responses to “Изненада!

  1. помня ги тези кученца с малките яйца, имах розово и синьо и незнайно защо ги менках с кварталните деца за джанки, facepalm!

  2. О, радвам се, че споделяш! Аз толкова търсих тяхна снимка и, за първи път от хиляда хиляди години, не намерих, че дълбоко започнах да се съмнявам, не съм ли се объркала и може би да не са били на Киндер! А това с менкането си беше задължителна част от растежа🙂 И мен родителите ме учеха на „справедливо“ менкане, но трябваше да направя доста сделики, докато се науча… но май и до ден днешен не съм много добра в това.

Вашият коментар

