Българско кисело мляко

Хайде стига с тия японци. Киселото ни мляко пробило в Холандия и тамошното им „фантастико“! И на промоция е само 4.50 лева килото. А каква ли е разликата с турското, гръцкото и холандското до него да каже някой от там, че аз нямах време да ги дегустирам.

Българско кисело мляко

Българско кисело мляко

9 responses to “Българско кисело мляко

  1. Ми аз живея в Ню Йорк и съм тествала всякакви по народност аналози и разликата с българското е голяма…не че и другите са лоши, но често са по-мазни, сметаноподобни, някои са по-сходни с кремчета, отколкото с кисело мляко. Най-близкия вкус до бг кисело, който съм открила досега е кефир (има голямо разнообразие на марки), въпреки че бактерията е друга вкуса е сходен и става на чудесен таратор😉


  2. $4.55 за 900гр., много добро!

  3. Гръцкото от тази снимка го ползвам за снежанка😉

  4. http://www.trimonayogurt.com/about
    Съвсем си е българско, ако визираш моята снимка де..

  5. За българското не знам, но турското беше чудесно по времето когато живеехме в Холандия, него си купувах🙂

  6. Вени, Заблизнаците – е вие всичко сте пробвали без нашето, а?!🙂 Waitabit, трудно е наистина да се налучка нещо близко до нашето, особено когато искаме да направим таратор!🙂 А кефир никога не съм пробвала, трябва да потърся.

  7. Много ми е интересно в Япония какво БГ мляко точно купуват. Защото в последно време отвсякъде срещам информация, че японците ядяли много бг мляко.🙂

    Ние не сме живели навън, но от тукашните млека мога да посоча много доброто мляко на Frezco – http://www.regal.bg/lib/showimg.php?filename=dx568_1084197.jpg – много е добро тва мляко а и има добра визия – европейска една такава😀

    Другото хубаво е на Верея киселото мляко – http://vereia.bg/verea/kiselo-mliako-vereia/

    Само че, вече за износ не знам дали става. Абе хора… има ли от БГ марките, които се продават на вътрешния пазар износ за навън? Сигурно няма да имат.. ама някой пък може да е виждал?

  8. В Япония, доколкото съм чувала, купуват само лактобацилуса булгарикуса и с него заквасват.
    Фрезко не съм го пробвала, малко по-елитно ми идва като цена. Предпочитам млеката на ЕлБи, които държат и бацила и го продават на другите. имат 3.6 по БДС и „нестандартно“. Струва ми се, че са възможно най-качествените на пазара поради една причина – прясното им се разваля няма и 3 дена след отварянето, независимо кога е крайния срок, а киселото също не издържа много отворено, за разлика от други марки, които съм взимала🙂

  9. Основателна причина, наистина – трябва да пробвам ЕлБи🙂

Вашият коментар

