Ако имаш време

Имаше един период, към края на средата на пубертета ми, в който много често си намирах часовници! Лудница! Веднъж, в ЦУМ, даже видях как един златен пада от ръката на една арабелка, окичена в злата, и аз, понеже бях съвестна, я догоних с часовника, за да й го върна. А и какво да правя с поредния часовник, пък бил той и златен?!😀

Направо бях решила, че има някаква сила, която се опитва да ми каже нещо с тия часовници, дето ми ги тикаше в ръцете. „Нямаш време!“ чувах.

Както и да е, магията се развали в момента, в който загубих единия от тях – розовичък, с червена и синя стрелка.

А напоследък забелязах една развихрила се мода на бижута с часовникови механизми, която много ми допадна. И какво друго да направя, освен да се сетя за моите намерени и забравени часовници?! Оказа се, че съм запазила само няколко и само един от тях се оказа с подходящ механизъм. Другите бяха или електронни или с някакви пластмасови чарколяци!

Е, далече съм от красотите, продавани за по 50+ лева, но и просто механизъм на верижка ме задоволява! Харесвам си го!

Колие-часовник

Колко ми излезе?
– 1 стар часовник
– 1 лв. за тенекиена верижка (старите ми сребърни не вършеха работа)
– 1 лв. за една камара метални халкички
– 1.50 лв. за една камара закопчалки за синджирчета
Последните три неща са купени от магазинчето на ул. Вашингтон, между пресечките със Симеон и Екзарх Йосиф. Там има почти всичко,което се сетите за бижутерийни майсторлъци. Доста са с ниско качество, но и със символична цена.
Далеч съм от идеята да инвестирам във всякакви специализирани материали и инструменти, за това и последните си ги набавих от комплекта на Емил😀 Може би, от тук насетне, аз ще използвам доста по-често от него тънките клещи😀
Така че, ако сте мераклии, огледайте се за старите си часовници и си правете колиенца!🙂

А на мен този часовник ми спечели и една страхотна награда!

Вашият коментар

