Последната ми бисквитка

Бисквитката

Открийте разликата между картинката и оригиналната бисквита.

За бисквити на тази цена, последното, което човек би очаквал е крема да е толкова пестеливо скръндзаво цръцнат!

Освен това изключително се дразня на рекламите точно на тази марка, в които се казва не „отлепВАМ“, а отвратителното съкратено „отлепям“.
Последният път, когато ям тези бисквити! Турските Favori поне имат крем от край до край.

6 responses to “Последната ми бисквитка

  1. Вярно е, лошото е само, че точно заради Орео фаворитата спряха да ги продават и никъде не се намират вече… Ако намериш, да вземеш и за Ани, тя им е голям фен!🙂

  2. О, по Симеон – в арабелските магазинчета със сигурност трябва да ги има. Аз не съм се заглеждала напоследък в обикновените магазини за тях, но ще видя дали наистина са ги изпокрили.

  3. Нъцки, всичките съм ги претарашила.

  4. Онзи ден видях статия за някакъв блог, чиито автори се занимават само с това – правят сравнителни снимки на опаковките на храни, закупени от магазина, и действителното им съдържание.
    Не че ще те успокоя с това, но Орео’с далеч не са самотното изключение…

  5. Малкият ги отказа сам, изяде едно пакетче и каза, че повече не му харесват. Сега сме на толумбички произведени от същата фирма която прави меденка-любимка и са много вкусни, и аз съм изключително доволен.

  6. Pingback: Последната ми бисквитка | К+

Вашият коментар

