Новото лого на Мтел

Днес ще го показват, но аз се посмях за негова сметка в събота вечер…

Вървях от х-л Хемус към НДК и се наслаждавах на приятното есенно време. Точно тогава чух зад мен момичешки глас:

– А, ето го новото лого на Мтел!

Ха, заоглеждах се, за да видя лично прословутата панделка, разкривен знак за безкрайност, усукана лекоатлетическа писта или на каквото друго ви прилича (почти всички сме го видели предварително и сме го оприличили на нещо.

Да, но никъде не видях логото. Имаше светещи реклами на Шуменско, Глобул и какво ли още не…

…а в далечината се червенееше светлинната табела на хотел Родина!

Бре, възможно ли е наистина да се обърка човек? Огледах се пак. Не съм ли пропуснала да забележа някое „преоблечено в новите дрехи“ м-телско магазинче…Не, само родинския знак светеше като червен фенер (то и такава алава му се носи). Примижах малко, да се дикарам на късогледа, попредставих си се на няколко биришки и аха ми се намести логото:

Та М-тел получават на аванта една голяма, безплатна, светеща реклама от днес. Въпросът е не са ли дали страшно много пари, за нещо, изглеждащо толкова размазанко и, приличащо на един куп други неща и лога.

23 responses to “Новото лого на Мтел

  1. На мен лично логото, определено ми допада и мисля, че е повече от иновативно и добро като решение. Една добре изпълнена графична задача и големи плюсове за МТЕЛ😉

  2. Лично на мен и старото ми харесваше, защото мисля, че бяхме свикнали с него, но не е зле, че се разнообразяват, наистина …

  3. Много добро лого, много по-добро от старото, което ми се струваше леко глуповато и старомодно. Респект и успех !

  4. Не бих казала, че старото лого е било чак пък старомодно, бяхме си свикнали с него и беше симпатично от една гледна точка….но това е по-доброто, определено😉

  5. Не ми прилича на Хотел Родина, междудругото на мен … смисъл има връзка, но не баш. Не може като погледнем на световно ниво логата да не забележим, че има един или друг елемент, който няма как да не се повтаря просто …не мисля, че е нарочно…хм

  6. Това е логото на хотел Родина, но не зелено, а червено🙂
    прилича малко на старото лого на хотел Родина: http://www.seeklogo.com/images/R/Rodina_Hotel-logo-1581B0BE0D-seeklogo.com.gif

  7. Да, Родина отскоро (поне аз забелязах с изненада преди 2-3 месеца) е червено, а не зелено и дори още не мога да му свикна. А явно за хората, като не видят зеленото, кълват на новото лого на Мтел🙂
    Иначе е по-добре от това на Виваком, което пък беше 1:1 с това на някаква италианска фирма.

  8. новото лого ми допада определено, струва ми се оригинално като визия, много по разчупено е и вдъхновява към идеи, не е така застинало като логото на Глобул например…

  9. Еми…да, ама на хората явно им прилича на логото на хотел Родина ахаха, което не е лъжа, де…но какво от това…много неща си приличат в тоя свят :)))))

  10. Хотел Родина, дрън дрън ярина…то човек, ако иска да се вглежда в подробности такива, все ще намери за какво да се хване…аз да не ми казвам на глобул знака на какво ми прилича…шега🙂

  11. Абе половината коментари като от прес-релийз🙂

  12. Е, това, че на някой му напомня на нещо не е знам че самото лого не представлява нещо хубаво . тоест, милите, че са плагиатствали ли ?

  13. А защо безжична технология се комуникира визуално с лого, което напомня на жици?🙂

  14. поредната издънка на мтел

  15. На мен не ми напомня на жици, а по-скоро на нещо пластично и ефирно….зависи кой как го гледа🙂 нали знаете – съзнанието е пътят към всичко🙂

  16. „В новото лого на Mtel има едно M и много тел!“ :))
    Иначе нищо ново под слънцето:

  17. Това прилича доста на логото на Infinity😀

  18. Ахаааа, Евгени, браво за находката!😀 Значи и те като Виваком – само боята сменят…

  19. Pingback: Новото лого на Мтел « u will find the way

  20. Чета коментарите и се чудя какво е да си платен драскач😦

  21. ако има платен драскач наоколо, нека каже къде да си получа парите😉

  22. Платен, ама на заплата в М-Тел🙂

Вашият коментар

