Килограмите – в плюс и минус са плюс и минус

Преди няколко дни Ана Динкова отпочна темата за по-пълните жени, а после Събина я доразви. Няма да ви преразказвам какво са споделили, достатъчно ясно и хубаво са се изказали и двете. Но аз, до голяма степен не съм съгласна с една от тезите, а именно – че пълните жени са по-малко харесвани и желани в сравнение със слабите им посестрими. И ще ви кажа защо – защото като намираща се в долната част на скалата за тегло, та често и изпадаща под нормата, накратко – слаба, всъщност съм имала точно терзанията на пълните жени, но породени от слабостта ми.

Мъжете предпочитали тънки

Не, не вярвам, че мъжете предпочитат да излизат с по-слаби жени. Дори напротив. И го казвам от гледната точка на по-слаба жена, която често пъти се е чудила: „Добре де, какво ми липсва на мен, че предпочете нея?! Та тя има ей такъв задник!”. Искрено се надявам по-пълните ми читателки да не ми се възмутят тук, защото задника слаб или дебел си е задник и всички си го имаме🙂 А и ето момент, в който да разберат, че всъщност повечето килограми може да са предимство.

Имало е много моменти в живота ми, когато съм излизала с приятелки или познати, наблюдавала съм други хора и съм си задавала точно същите въпроси, които си задават дебелите момичета по адрес на слабите. Случвало се е да харесам някой, да знам, че и той проявява интерес, но в крайна сметка да си тръгне с някоя с поне 3 размера по-едра от мен.

„Защо не предпочете мен?”

Някога, в моменти на самотност, точно като всяка друга (не само дебела, а именно ВСЯКА жена) съм си задавала този въпрос. Нали съм по-слаба, нали нямам бузите на Джокондата,  корема на жената от „Закуска на тревата”, бедрата на Рубенсовите „Трите грации” и нямам нищо общо с тотем на богиня-майка… и въпреки всичко това, тези които приличат на тях имат мъже до себе си, а аз, слабата, си седя тук сама и си пия бирата със сламка (много обичах така да я пия😀 ).

Повечето мъже предпочитат пълни жени. Каквото и да говорят между тях си. Причините са много, но за мен е факт. Исторически погледнато кога слабите са били на мода? От Туиги насам. И отново си отиват с пълна сила. И понеже изкуството днес е малко по-масово, погледнете музикалната индустрия. Не говоря само за Адел. Вижте задниците на Дженифър Лопес, Бионсе и Риана. Вижте и кино-звездите – Моника Белучи, Чарлийз Терон, Рене Зелуегър (тя често сменя лагерите, но…) – да не би да страдат от липса на мъжки интерес?!

А Искра Фидосова?! Та тя е омъжена за футболист!

За да не бъде предпочитана една жена има много причини и далеч не смятам, че килограмите могат да са причина за това.

Ани е изтъкнала, че независимо от килограмите една жена трябва да се себеуважава, да полага грижи за себе си и да се чувства добре в кожата си, и съм напълно съгласна с това. А килограмите, много или малко, и стига да са осъзнати и ненарушаващи здравословното ни състояние, мисля че не играят роля тук.

Не съм съгласна, че пълните, слабите, ниските, високите или които и да било жени трябва да търпят лошо отношение само, за да не са сами. Нямам по-пълна приятелка, която да се е прежалила за такова нещо, нямам и слаба. Всички те, и целите – от главата до петите и до последния грам, са харесвани и уважавани от мъжете си. Ако някоя живее до мухъл, който я нарича по обидни начини, значи има проблем със себе си.

Едиповия комплекс и майките

Много често обвиняваме мъжете в наличието на Едипов комплекс или в мамино синчевщина. Ако трябва да изхождаме от това твърдение – погледнете майките на мъжете, които харесвате. Та нима те са слаби? Средностатистическата майка на „мъжа, който харесваме”, е дебела и неподдържана лелка, която някога може и да е била малко по-стройна, но след раждането на 1-2 деца се е занемарила, не само откъм килограми, но и естетически и всякак. Което за мен си е национална черта на българската жена и недоумявам, защо се оставяме да стане такава.

И нима мислите, че той не е наясно, че и той, и вие някой ден ще сте поне приблизително същите? „Погледни майка й/баща му, за да разбереш как ще изглежда след 20 години“ – важи и за мъжете и за жените. А да се страхувате, че неговата майка би могла да не ви хареса, за това че имате повече килограми? Аз сигурно съм била „скоба“ в очите на майките на мъжете ми. Нещо за нехаресване винаги ще се намери и дори се чудя какво ли ще измислям за приятелките на Дребосъчето някой ден :-D  Та, преди да се комплексираме от чуждото неодобрение, нека да погледнем неговия източник и тогава помислим пак „Пука ли ни от това?“

Цици или кокали?

Мнозинството от мъжете са цицомани. Гърдите, а не килограмите – за повечето от тях са това, което има значение при избора на жена било за кратка или сериозна връзка. А кой ги има? Слабата вейка или пищната откъм плът мадама? В този смисъл така нареченото „джезве с кокали” е и „плоска, като дъска“ и съотвентно е от губещата страна. На коя от двете категории й се налага да коригира липсата със сутиени, натъпкани с дунапрени или дори силикон, в случай че не може психически да преодолее или компенсира с друго качество недостига? Аз за пухкава жена със силиконови гърди не се сещам, поправете ме, ако допускам пропуск.

Какво търси той?

Замисляли ли сме всъщност защо някой не ни е предпочел в действителност. Лесно е да кажем „заради килограмите”. Всъщност повечето жени са с поне малко наднормено тегло, имат паласки или целулит на дупето. Ако мъжете не излизаха с тях, човечеството отдавна щеше да се е затрило поради забоксуване на възпроизводствения цикъл. Слаби като по списанията жени се срещат рядко. Просто се огледайде, за да се уверите. Да твърдим, че пълните жени не са вървежни е като да твърдим, че ние жените пък не излизаме с нещо по-различно от мъж с параметрите на Аполон, което е също толкова далече от истината.

Преди много време (чак ми се струва в друг живот) си чатех с един младеж. Не си знаехме имената или лицата. За какво ли не сме си говорили. В един момент знаеше много повече за любовните ми лутания отколкото най-близките ми приятелки…защото и тях коментирах с него ;)  Та веднъж стигнахме и до този разговор – защо еди-кой-си е предпочел нея, онази скучновата, неусмихваща се и дебелогъза, пред мен. И тогава той ми каза следното: „Какво търси един мъж в повечето случаи? Просто секс.“ И разви следната теория:

Ако един мъж действа, воден просто от желанието за бърз секс изобщо не важи колко си красива, слаба, фина, умна или каквато и да била. Водещо е дали ще си лесна или не. А в повечето случаи за него е ясно, че ако си слаба, красива, с по-интелигентно излъчване или просто си личи самочувствието ти на такава каквато си, е по-малко вероятно ти да си толкова леснодостъпна. За това той ще се ориентира към лесната плячка без особено значение колко килограма е тя. Това е в повечето случаи, започващи с простото търсене на секса. И е значително по-рядко да срещнете някой, с който тамагочитата ви са на една вълна и ще решите да инвестирате малко повече време, за да се обърне внимание на положителните качества, които криете в действителност.

След години с това момче все пак стигнахме до момента да си кажем имената. И какво се оказа? Че София е достатъчно малка и, преди да се срещнем в нета, се бяхме запознали и на живо. Аз го бях харесала много, но нищо не излезе, защото тогава той беше търсел, това за което ме светна. И въпреки че бях слаба, красива, умна, чаровна и всичко друго, кото щеше да каже циганката за мен, ако не беше умряла, той просто беше забегнал, да търси нещо по-лесно достъпно.

Тази теория, вероятно сочи една от многото причини, защо някога, някъде, друга е била предпочетена пред нас. Вероятно има и други, някой мъж да каже нещо тук🙂

Ей такива ми ти 40-и-нещо-килограмови разсъждения. Добре си се чувствам така. Веднъж съм прескачала при петдесетте килограма и ми хареса как танцувам с тях. Но предпочетох да се върна обратно, защото така се чувствам по-добре и по-здрава, въпреки че това води и до минуси, за които тези, с различен размер от моя, не си дават сметка🙂 Всеки трябва да си направи списъка със своите плюсове и минуси и да си реши с кои се чувства по-добре, без значение дали другите смятат иначе🙂

14 responses to “Килограмите – в плюс и минус са плюс и минус

  1. Разказа за момъка и чата ми напомня на една случка от далечното ми детство/пубертет: на един купон, на който се оказа, че сме твърде много хора, за да има легла за всички, а и някои се нагласиха по двойки за чифтосване. Така останах да си говоря с няколко момчета до сутринта. Тогава се наслушах на същите теории: кой какво търси, кой защото точно коя харесва и как никога няма мен да ме харесат, защото им е ясно, че няма да им пусна за 1 нощ.

  2. Дано не се разсърди авторката, но ми напомни една интересна теория за слабите жени.
    Вярно ли е, че слабите жени са злобни?

  3. Марине, това съм го чувала по адрес на ниските хора, не слабите.
    А аз, на свой ред, съм чувала, че всички ние робуваме на клишета и колкото и да се стараем да ги преодолеем, винаги ще се намери някой да го затвърди.

  4. Ани, това за едната нощ (вярно че не е по темата🙂 ) – интересно ми е… защото, мисля си „една жена“ на даден мъж наистина не би му пуснала за една нощ, но същия мъж май никога не се сеща, че за друг нещата могат да стоят точно обратното… т.е. не жената е „лесна по принцип“, а тя самата решава кога и какво, ама това изисква прекалено задълбочен анализ от мъжката страна😀

  5. Това със сламката е било причината да предпочетат друга, да знаеш😉

  6. Засега мнението ти печели по точки за реализъм, въпреки, че това за леснотата не е рецепта, още повече, че не целият мъжки свят се състои от ергени😉

  7. какви са тия глупости, ей. цял живот съм харесвал кльощавелки, напоследък харесвам и някои по-закръглени, може ли човек да се тръшка за такава тъпотия😉

  8. Pingback: Килограмите – в плюс и минус са плюс и минус | К+

  9. след като прочетох това и ония 2 препратки в другите блогове, се успокоих, и се харесвам още повече от преди :-))) :-))))))) и сега мисля, че и тия 30 коремни на ден – мога и без тях, егати …

  10. Tutty, 30 коремни?! Ти си машина! Дали бих могла да ги докарам до толкова? Ама си е хубаво да ги може човек, що да караш без тях, тамън ще, ме мотивираш и мен🙂
    Комита, абе как няма да се тръшка човек:) Вярно, че за всеки влак си има пътници, ама докато за едните винаги се подразбира, че се засягат, за другите никой не си дава сметка. Трябваше да драсна един списък с това, какво всъщност за мен значи „комплимента“ – „Еййй, колко си слаба!“, но тогава наистина щеше да си заприлича на хленчене :))

  11. Да, едва ли ще се намерят много мъже, които да оспорят теорията за „low hanging food“, в това число и скромната ми персона, която обаче винаги я е прилагала като изключение и никога като правило.

    За добро или за зло с Комитата ще се окажеме на едни естетически позиции, все пак с разликата, че аз с течение на времето не се размеквам -).

  12. Емо, лъжец!😉

  13. Pingback: За бебетата, децата и кърменето | Патиланско царство

  14. Бях се заканила да пиша и аз по темата, но се отказвам – бидейки в отбора на кльощавите, вдигам 2 ръце за всичко, което си написала🙂

    „Трябваше да драсна един списък с това, какво всъщност за мен значи “комплимента” – “Еййй, колко си слаба!”, но тогава наистина щеше да си заприлича на хленчене “ – това като го чуя, ми е като упрек😀

Вашият коментар

