В коя посока?

Наскоро двама различни мои познати заминаха на екскурзии в две много различни посоки. Това ми даде повод да се замисля над това как си избираме накъде да пътуваме. Кои от нас предпочитат екзотиката и кои са традиционалисти, кои обикалят по забележителности и кои лежат на плажа, кои гледат да са близо до дома и кои да драснат на някое изчанчено място.

И хайде да питам вас:

Ако имахте възможност да си стегнете багажа за седмица-две, коя екскурзия бихте избрали – обиколка на Куба или изкачване из Хималаите?

9 responses to “В коя посока?

  1. Ъъ
    Трудно ми е да избера.
    И двете звучат много привлекателно🙂

  2. Хихих, да така е🙂 Помисли си още. Аз знам и ще кажа защо, но не искам да „сугестирам“😛

  3. Аз понеже съм мързел и не ми се катери из Хималаите, бих избрала да си пека дупето в слънчева Куба🙂

  4. Понеже и двете дестинации звучат интересно и понеже двамата с половинката сме едни пестеливи такива… за където намерим по-евтини самолетни билети и преспиване. Отпадналата дестинация така или иначе ще се нареди пак на опашка за следващата година🙂

  5. Нора, то тия хималайските, ги има всякакви и за мързеливи и некатерачи, като да катериш Рила🙂
    Аз за Хималайте повече си мисля. Куба ми се вижда малко туристическа – под строй всички пият ром и пушат пури, бляк😛 А Хималаите все пак са величествени…Не че не бих отишла и до Куба, но в списъка за обиколки имам толков много преди нея🙂
    Характери🙂

  6. Куба, естествено. Хималаите ще са там и след 1000 години, а странната Куба я изкара пет години, я не, преди да стане като всички останали наоколо.

  7. Хималаите, категорично🙂

  8. Хималаите. Няма да давам пари на Фидел.😉

  9. Пипилотке, Хималаите също може да ти се видят туристически, а и на места доста мръсни. Аз лично бих отишла пак там, въпреки това. От друга страна, в Куба още малко и ще стане наистина туристическо, доколкото знам все още удържат фронта, тоест има още автентична култура, малко соц, много пот и страсти. Тия работи в Хималаите няма да видиш. В Хималаите има по-величествени гледки, но и вероятно по-голяма мизерия. Хората от планината не могат да се забавляват точно като тия по морето. Ако взимате и детето, може би Куба е по-чистия вариант. В Хималаите забрави. Мисля, че Комитата е прав- в Хималаите няма да се промени кой знае какво, ако въобще се промени нещо скоро, а Куба много скоро ще е съвсем различна, по-достъпна, по-туристическа и т.н. негативи, които май засега още няма.

Вашият коментар

