Винени работи

Магазинчетата за алкохол и цигари често са безименни и ги назоваваме по местоположението им („онова в подлеза/на пресечката с Гурко“), нещата от които са изработени (дървеното, тенекиеното…) и подобни, улесняващи ни в намирането им при разговор.  За това се засмях на начина, по който собствениците на този магазин са подходили към кръщенето му:

Vinarka

Табелата, също, е подобаващо изографисана! Макар и правена най-вероятно от някой графитър, малко ми напомни за големите кино платна на фасадите на кината някога; рисуваха ги в ателие в един двор на Солунска).  Трите винарчици са особено достоверни🙂

А, ако се чудите къде се намира Винарка – срещу денонощното на Шишман, има и бира😉 И, странно, от толкова време минавам и пазарувам от това магазинче, а за първи път видях табелата – минаването на отсрещния тротоар върши чудеса🙂

7 responses to “Винени работи

  1. Налегнала те е някаква алкохолна тематика😉 От температурите ще да е😉

  2. Хахах, току що получих подарък – щайга с 24 ябълкови сайдера…

  3. Честито🙂 И мен сайдерът ме кефи🙂

  4. 24???

    Супер! Аз съм голям фен на „Somersby“ – дано е тази марка – правят най-хубавите ябълкови сайдери! (Напомнят ми и за „Fantatic Mr Fox“ – страхотен филм, ако не си гледала, обезателно си го намери и гледай! Желателно е да имаш и ябълков сайдер наблизо, за филма…)😉

  5. Да, Мишел, точно от този! Участвах им преди време във фб профила в някаква игра и бях забравила, докато не ми се обадиха онзи ден🙂 Само дето на мен не ми е много вкусен, та околните много намазаха😉 Но филмчето ще го погледна обезателно с една бутилчица🙂

  6. Този ябълков сок е много хубав, а филма обезателно да го гледаш и да разправиш после, дали ти е харесал😉

  7. btw – в Carrefour срещу ~ 3 лв можеш да се сдобиеш с елегантна 750 ml бутилка сайдер (с коркова тапа като за шампанско) от Нормандия. При това има и избор от марки😉

Вашият коментар

