Лирическо отклонение

От доста време не ми се беше случвало ей така да си се пошляя с ръце в джобовете, да зяпам наляво надясно и за никъде да не бързам. А миналата събота, взе че ми се случи.

И понеже ми беше малко странно, че нямах никаква определена задача за правене скоро по навик се оказах в парка, снимаща листата. А те сега са хубави:

3 responses to “Лирическо отклонение

  1. Ако се откажеш от мобилните телефони, ще имаш много повече време и спокойствие.
    Проверено:)

  2. Обичам златната есен и сега направо й се наслаждавам🙂 Благодаря ти за хубавите снимки!

    Тутанкамонееее абсолютно си прав, подкрепям, проверено е, ама пусто аз все си ходя с два телефона по нужда

  3. Ако ме следяхте в twitter, щяхте да знаете, че току преди една седмица, нокийката ми 6610i се спомина след дълга и вярна служба и сега съм с едно пластмасово водафонче модел ’07, дето може само да звъни, когато някой ме търси😀
    Иначе, ако имах някое по-умно устройство, все ми се струва, че точно за писане, снимане и размишления, щеше да ми свърши много добра работа😉

Вашият коментар

