Гробище за домашни любимци

Прочетох книгата на Стивън Кинг като пубертет. Голям страх брах, но бях и страшно въодушевена от идеята да врътна бизнес с такова гробище. Дори и в момента си мисля, че в идеята има много хляб. Има толкова куче и котко -любци, които със сигурност биха си давали парите за парцел на любимото животинче.

Но, понеже правото не ме влече, така и не разбрах как са устроени нещата от юридическа гледна точка. Предполагам, че има причина да няма Първи Частни Човешки Гробища, та какво остава за животински.

Поне аз така си мисля. Но явно, някои хора липсата на гробище за домашни любимци не ги възпира. Ей на този надгробен паметник попаднах в боянските поли на Витоша…

13 responses to “Гробище за домашни любимци

  1. Езичеството (не става дума за атеизма!) май никога не е умирало.

  2. Всъщност частни гробища в Беге вече има – в Бояна🙂

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/05/10/898628_purvo_chastno_grobishte/

  3. пък и това коте май са го уморили от преяждане (година и половина живот за котка си е много лоша атестация за стопаните)

  4. иначе чисто правно „гробището“ за домашни любимци се нарича екарисаж

  5. Не е добре така, никак даже. Моите животни като умират ги оставям при ветеринарите на екарисаж. Гадно звучи, но истината е, че едва ли ще ходиш да правиш помени, носиш ги в сърцето си. Често не знаеш защо си отиват, не знаеш кое друго животно би ги изровило… абе дълга тема … добре е, че я повдигаш

  6. justjulia, good point! Изобщо не е гадно това, което казваш – така е редно!

  7. Ние имахме хамстер, и когато почина, го сложихме в една хубава картонена кутия, и после го заровихме под едно малко дръвче, точно срещу прозореца на кухнята.
    Мишето беше много хубаво животинче, преболедува една ужасна болест, от която му опада козинката, но аз го лекувах упорито, защото какво бих могла да направя?! – и то оцеля, и си го имахме още почти цяла година.
    Най-хубавото Мише на света! Още поглеждам натам от време на време, към онова дръвче, и казвам наум – здрасти, Мише.
    И така.🙂

  8. Едното ми куче преболедува гана, когато беше на годинка. Лекувахме го като луди и то взе, че се оправи. От Арни го прекръстихме на Ангел, после стана дядо Ангел, после два пъти го блъсна кола и един път колело и накрая си отиде в ръцете ми на 14 г. от старост. Исках да го приспя, за да не се мъчи, но не ми разрешиха … друга дълга тема. Когато спря да диша аз си отдъдхнах за него, олекна ми за него, взех го през нощта и го сложих в една кутия и казах – аз бяхо дотук. Бившият ми мъж го погреба в двора на вилата, но аз не ходя под онова дърво, не искам и не мога.
    И колкото и да ни е мъчно и да ги обичаме, а аз винаги много си обичам животните, вси пак си има правила, които трябва да се спазват, особено в този случай с екарисажите – просто защото са наистина смислени правила.

    А дядо Ангел е жив в толкова много мои разкази, че нямам приятели дето да не го познават – дори и само от спомена за него🙂

  9. Гадна работа – класическа демонстрация на дупария. Моя приятелка гледа котка 16 години и когато почина и беше много гадно, а тази мемориална скръб е покъртителна😦

  10. yradunchev, да ти кажа не знаех! А новината, че ПЧГ е до старите боянски гробища ме потриса още повече при факта, че изсякога хубавата горичка край тях, за да изградят ж.к. Бояна (гробищен) парк! И какво? Живее си мутрата в ж.к. Бояна парк и като му „изтече срока на годност го копат от другата страна на оградата, вече в гробищния парк…
    Стойчо, точно – мраморната плоча не е добро представяне, при положение, че няма как да не си помислим, че са го уморили хайванчето!
    Мария, justjulia, аз съм имала само едно куче в живота си, живее при родителите ми🙂 Преди не съм изпитвала загубата на животинче, предполагам, че някой ден, когато си отиде ще ми е много тъжно, нали ми е брат! Но, наистина има си ред и не може току така да отидеш в гората и да му вдигнеш паметник…(факта и за това, че така могат да се разнасят болести, също не е за пренебрегване)….а това да му поставят и букети, нямам думи направо.

  11. Анонимен

    mnogo silna snimka ; ((

  12. Анонимен

    aLLekSS
    Gorgoto kote.Leka mu prust -Leka ti prust MASHO (F)

  13. Добринка Славова

    Аз бих направила гробище за домашни любимци.Това е идея.

Вашият коментар

