И гласът ми отива при…

Вчера обосновано обясних, защо никой от кандидатите за кмет няма да получи моята подкрепа.

Днес ще ви кажа защо ще дам гласа си за президент. Но няма да го дам на политик. Ще го дам на този, който единствено се изказа по начин, който усетих близък до моя:

„В  България  политици  няма.  Има  партийци.”

Аз бих прибавила – клиентелисти. Омръзна ми от хора, които обещават идеи (леви, десни, средни), а бързат да се докопат до масата и да осребрят печалбата. Депутати, първи мъже и жени с бизнеси с перки, рапица, цигари, ракии, хубава си моя горо, пистите ти нямат край!

Няма политици, няма политики. Има лични интереси. Кажете ми партия, посочете ми политик, за който да не се носят, да не се знаят потвърдени слухове и недоказани истини. Не, не е добре да забравяме какво е на цвят и вкус едното лайно, защото другото било по-твърдо.

Именно заради това – за който и да гласувате в неделя – не ставайте толерасти – не избирайте някой, защото е по-малко лош от другите. Няма мутра от тези, на която да не сме видяли репертоара. А аз не искам през следващите 5 години да гледам ничий репертоар. Ще гласувам за Светльо Витков:

14 responses to “И гласът ми отива при…

  1. Е, значи не виждаш дупки по националната инфраструктура🙂 А така също си доволна от външната и отбранителната политика на страната🙂 (за разлика от подлеза)

  2. или с други думи: ако аз се бях кандидатирал за кмет, щеше да гласуваш за мен? (майтап, бе, имам ипотека – не мога да я плащам с кметска заплата)

  3. и все пак, помисли върху първия ми коментар🙂

  4. Сутринта, между другото, Прошко окончателно ми падна в очите, заявявайки, че не трябва да се води кампания на битовистично ниво (демек нещата,които ме вълнуват като гражданин на София), а трябва да говорят за визии и идеи (за града който ще бъде управляван).
    По президентските избори – гледах дебата по ьтв и не видях изобщо някой да спомене сериозно въпросите, за които питаш. Та как си си направил ти заключение за тях.

  5. Логиката на предишния ти постинг беше:
    досегашните кметове не си гледат работата => няма да гласувам за кмет
    В настоящия си постинг правиш съвсем друг извод. Пък аз търся обосновката на този извод и предполагам, че ти виждаш, че досегашния (ите) президент(и) са си гледали работата.

    (Иначе тезата на Прошко е, че дупките, тротоарите, улиците, кучетата и т.н. са абсолютно обичайните дейности на кмета, които влизат в длъжностната му характеристика. А моята добавка е, че откак се помня това са вечните теми на кметските избори и че е крайно време да спрат кампаниите да се въртят около това)

    Сега си наред да кажеш: добре ли са си гледали досегашните президенти работата, че си се навила да гласуваш за президент?

  6. Моята обосновка: в момента гласуваме за БЪДЕЩ президент, респективно БЪДЕЩ кмет и не разбирам защо досегашния мързел на едни да бъде довод да не гласуваш за други

  7. Логиката на предния беше, че ем не си гледат и вършат работата, ем не живеят в града по начина по който аз живея и от там – нямат си представа какво им е на гражданите, които искат да управляват.
    Тук логиката е същата. И президентите, досегашните, живееха в друга на моята реалия. Не, не си вършеха работата, не представляваха народа и не защитаваха интересите му. Същото важи и за настоящите кандидати.
    Ще гласувам за бъдещ президент, който има досег с нормални хора, а не му се е налагало последните няколко години да се отделя от тях посредством НСО. Ще гласувам за някой, който тепърва ще става политик, но никога няма да е бил партиец!

  8. и с Баце беше така преди време…той даже и политики не щеше да става😉

  9. аз пък радикално няма да галсувам🙂

  10. Добре, обаче така няма да може да се види колко човека са радикализирани да не гласуват😉

  11. Добре де… Пълно отчаяние в това поколение преди мен. Ще гласувате за някой, дето го няма… по-точно протестира против всичко … досега де, отдето го помните вие. Леле-леле… за тоа дето пееше ….. „Бате Гойко, ти си пич…“ , а, пардон „МЪЖ“ да го е…

  12. когато се отказвате да гласувате – избирате статуквото, когато гласувате – избирате промяната. (само ПЪЛНИ КРЕТЕНИ биха искали да продължават да живеят в кенеф, сори ако някой се е засегнал, съвсем преднамерено и целенасочено е това мое мнение)

  13. Бе требе си дискусия на тема „Де стигнааме и де да фанем???“ Те, арабелите май ни изпревариа, а уж по-назаде от назе беа….

  14. Он, народот го е казал: „Една раборта да се опра’и, требе да се развали“. Ми АТАКА, маа му, да се срине, па ше видим по-подир!!!

Вашият коментар

