Таралежите се раждат без бодли

7 responses to “Таралежите се раждат без бодли

  1. остава само да им раздадем боички и четки🙂

    Готска снимка🙂

  2. Много яка снимка … наистина говори🙂

  3. Радвам се, че ви харесва🙂 Много сладурски ми се видяха ‘лапетата!

  4. Ех, колко хубав филм беше това… А снимката е удивилен пример за това как децата се адаптират към средата. Защо избра точно това заглавие, Пипилота?

  5. FroZzen, като ги видях и това беше първото, което ми хрумна, още преди да хвана апарата🙂 Може би е добре всеки да направи свой прочит, без да казвам защо така съм я кръстила снимката (далеч съм от изкуството, но винаги съм се питала: „Добре де, защо така е кръстена тази картина? Как е решил точно така?“).
    Но, ако трябва да кажа все пак – за мен „бодлите“ са предразсъдъците на нас – възрастните. Както казваш – децата се адаптират към средата – тези едва ли знаят точно какво изразява паметника на Съветската армия, едва ли са прочели какво пише там и хич не ги интересува как ние се пенявим да се маха ли или да не се маха паметника. И мисля, че те са тези, които биха имали право да решават съдбата му. А те, за сега, явно го употребяват по тяхно си предназначение🙂

  6. Пенявим е точната дума😉 И все пак, все си мисля, че ако имахме малко по-услужлива памет, нямаше да сме на тоя хал.

  7. Аз, като ги видях, първо си помислих, че са замислили някаква страшна и по детски гениална беля, която адски ще ядоса някой чичо или баба🙂

Вашият коментар

