НАЙ-ЛОгичното

Наскоро се зачудих в twitter, дали ако мнозинството от чалгарките са парцали, то не е ли Николета Лозанова МеджикМоп-а в сферата. НайЛо е доста дейна или поне така я отразяват нашите „вестници“. „Бившата плеймейтка“ все кръстосва по медиите в различни превъплъщения. Гадже на тоя, развела оня, сега пък бременна… Пофлиртува и с нещо си там за отслабване, че дори попя и „оправи“ колата на Ванко 1. Какво по-логично от следващата й стъпка към славата:

Да оправи цялото народонаселение!

Еми, хайде, чувствайте се поканени на промоцията! И ползвайте презервативите, както препоръчва😛

8 responses to “НАЙ-ЛОгичното

  1. А деца как да си раждаме?😛

  2. Моля за коментар относно bereket21vek.wordpress.com

  3. е добре де – само на мене ли тая евтина *у*а не ми харесва по никаква линия:/

  4. Още веднъж много моля уважаемата аудитория да обърне внимание на
    bereket21vek.wordpress.com Предварително благодаря за вниманието
    Чакам отзиви с нетърпение Там е поместена книгата Съвременна поредица
    или Когато началото съвпада с края Ще се радвам, ако имате време да я
    прочетете Много моля,нуждая се от мненията ви

  5. Много хора могат да кажат, че вероятно й завиждам, но според мен тя е един парцал, а като такъв аз никогаж не бих могла да преодолея парцаливостта й и да погледна отвъд това – към нейната женственост. Освен това не знам колко женственост има тя, ако махнем силиконите, опъванките и фотошопите. Та, Бате, и на мен не ми харесва!🙂

  6. пипич, ти нищо, ама нищо не разбираш от парцали!

    няма мръсен, стар парцал.

    има малко изпита ракия!

  7. Дайте ми и ракииката и парцалката :)) Що се мръщите? Тя предлага.Аз приемам :))) Фотошоп и т.н..Става :))

Вашият коментар

