Пеперуди

Никак не ги обичам, а от нощните направо имам фобия. Но всяко нещо си има и изключение. Ето тези мънички сини пеперуди са такова, даже са ми доста симпатични, а по това време на годината е пълно с тях.

На Лакатник, където срещнахме страшния кърлеж, ми направи впечатление високата им концентрация около изгасналите огнища. Ята/рояци от тях кръжаха и кацаха по изстиналите въглени. Чудя се какво ли ги привлича там? Дали остатъчния мирис на наденички и пържолки или нещо друго?

5 responses to “Пеперуди

  1. пеперудите са ти неприятни?

  2. С изключение на тези, са ми направо отвратни.

  3. сигурно,защото са бивши гъсеници

  4. ама тези са много, много хубави🙂

  5. Фю, не съм само аз🙂 не мога да понасям гнусните пърхащи гадинки (нощните най-вече, днените са ми само неприятни)… иначе като малка ме кефеха точно тези синичките🙂

Вашият коментар

