Обществен враг

В неделя успяхме да забегнем към Лакатник. Рекичка, тревичка, скали и красоти. И не щеш ли по постелката изведнъж съзирам нещо да търчи:

Мисля, че това е вилнеещата тези дни гадинка, наречена „кърлеж“. Приятели и познати се оплакват напоследък от срещата с него (дебнел дори в Борисовата градина). И, с риск кръвожадно да ми скочи отгоре,  снимах този тук. Ако това е кърлеж, то е и пръвият, който виждам в живота си и се чудя как се върнахме без ни една такава приставка по телата си от там. Та оглеждайте се! Вампирите дебнат и лазят отвсякъде!

7 responses to “Обществен враг

  1. Гадост!Не само,че е кърлеж,но май вече се е и „насмукал“,което го прави много по-опасен!

  2. Мен ме налази веднъж, но беше съвсем черен и зъл, нищо общо с твоята снимка 🙂 О, и беше в двора на училището ми, тъй че… спасение дебне отвсякъде 🙂

  3. Мда, май най-често срещани са черните. Но те идели във всякакви размери и цветови украски 🙂

  4. И аз не съм ги виждал какво точно преставляват.А уж съм селско чадо, до някъде.Явно винаги след разходка из полянките, трябва да има пълна митническа проверка в банята :))

  5. Pingback: Обществен враг | Bulgarian Blog

  6. Кърлежите май не скачат, бълхите мога да скочат върху тебе

  7. Pingback: Пеперуди | Патиланско царство

Вашият коментар

