Банани

Във вторник, по понеделнишки, да ви задам един бърз въпрос:

Как си белите бананите?

Откъм дръжката или откъм обратната страна? И съответно мъж или жена сте? Имам един спор, а по наблюдения двата пола белят този плод по различен начин. Та, ще се радвм да ми отговорите, а в коментар и да кажете, защо смятате, че от едната или другата страна е по-правилно 🙂 (във въпроса ми няма никакви задни мисли, каквото и да ви шепне над или под съзнанието ви 😉 )

20 responses to “Банани

  1. Откъм дръжката го беля и мъжът ми все казва, че не било правилно така. Жена съм :-).

  2. Аз от към дръжката с чепката, защото е по-лесно 🙂 От другата страна трябва да го цъкнеш с нокът, ако имаш маникюр и пак пипаш самия плод. Между другото не обичам банани. Защо… защото са ми сухи и прекалено сладки и никакви, без задни мисли 😀

  3. откъм дръжката, по наследство от мама – тя така ме е научила. и щерка ми – и тя така го бели. гласувах само аз, ама може да ни броиш за 3 🙂

  4. малкото Ани

    Аз пък ги беля“наопаки“-не откъм дръжката,така не се чупят и ми е по-лесно да ги държа.Това е едно от малкото неща,за които влизам в статистиката.Синчето си ги бели по мъжки….

  5. Откъм дръжката, дърпам със сила и много лесно се къса, после лесно се бели. Лек недостатък е, че остава малко парченце в обелката, но и то лесно се изяжда.
    Пробвал съм и по другия начин, но ми е по-бавно и плодът се наранява повече. Тогава по-удобно се държи за дръжката.

  6. Откъм дръжката. Но до преди 10-15 години го белех от обратната страна.

    Трябваше с тоя постинг да се пуснеш за елжито 😉

  7. Ахахахах! Пламен е прав за поста :-))
    А иначе и аз го беля откъм дръжката – просто защото ми е по-лесно 😉

  8. Как откъм дръжката? А после за какво ще го държа?

  9. Аз съм жена и го беля откъм дръжката, защото ми е по-лесно и изглежда по-красиво, колкото и абсурдно да звучи :))))

  10. дръж-ка-та, дръж-ка-та :mrgreen: просто ми е по-лесно 🙂 според Ния това е правилното и прави забележки на баба си, че не бели бананите както трябва, иначе казано като мама 😆
    иначе казано – две жени : два начина 😀

  11. пп бързам да натисна бутона Публикуване и затова така става :-/

  12. От обратната страна на дръжката – за мен това си е правилната страна – вкъщи всички така белят бананите (три жени и един мъж). Пробвала съм и от дръжката да беля, обаче счупвам банана/изпускам го/ смачквам го и разни такива.

  13. Маймуните хапват бананите откъм дръжката, а хората, или поне част от тях, отдавна са се отделили от маймунското племе и затова си белят бананките откъм семката. Моите впечатления са, че жените предпочитат дръжките заради маникюра си. 🙂 Който не му се спори за правилността на двата метода – нека яде неблени банани 🙂

  14. Добре де, кажете ми, защо мнозинството от коментиралите го белим откъм дръжката, а в анкетата водят тия, дето го правят погрешно?! 😛
    Та и мен са ме учили откъм дръжката, така ми се види по-удобно и чисто, и както казва Нора – по-естетически иде някак си 😀
    Пламене и Иване, прави сте, и аз си помислих точно същото като видях как заваляха коментари, нооо, койт’ се минал минал.
    А към белещите наобратно – странно ми е, че изказвате мнение, че откъм дръжката деформирате плода – аз по същата причина го беля от там, иначе го скашквам 🙂

    Едно е сигуно, като си гледам отговорите, няма никакво значение пола. Мислех, че жените белят откъм дръжката, а мъжете са от обратните, но явно не. Друга ще да е движещата сила, но ще я изследвам в предстоящата ми дисертация по въпроса (а то хляб има даже и за професура по тоя въпрос))

  15. От към дръжката – по-лесно е

  16. и аз откъм дръжката. не знам как им е удобно на другите народи да го белят от обратната страна..

  17. Вкъщи също спорим по този въпрос. 🙂 Ние с дъщеря ми белим откъм дръжката, а мъжът от обратната страна. И аз си мислех, че съществува зависимост между пола и начина на белене на бананите 🙂 , но май ще се окаже, че греша. 🙂

  18. Откъм долната страна, защото като ги дръпна откъм дръжката се ‘спъцват’. Сама си се научих така да си ги беля и ми се струва по-логично тъй като има как да държа банана. Наскоро научих и приятеля си да ги бели по този начин, той остана очарован от идеята 🙂

  19. Моите и на още няколко човека мисли по въпроса са тук: http://www.shadowdance.info/forum/viewtopic.php?t=1303&start=0

    Накратко: откъм дръжката е Правилният Начин.

  20. Винаги забелвам банана със зъби .
    Което означава че няма как да го започна от дръжката.

Вашият коментар

