Високи сини планини

и малки сини тефтери

През изминалата седмица участвах с разказ в конкурс за играчка. Не я спечелих (организаторите още не са обявили, но като гледам конкуренцията така ми се струва), но получих моралната награда – имам над 100 коментара,  смислени и от реални хора. Много от тях са ми лични приятели, присъствали на случката от разказа или по някакъв начин част от живота ми и този на Емил. Благодаря горещо на всички тях, както и на хората, които коментираха и не познавам лично – радвам се, че историята ми им е харесала и подтикнала да коментират. Всички те са оставили по няколко думи под текста, не защото са по-ниско от мен в някаква йерархична система, а защото съм ги помолила да погледнат и коментирарат в случай, че им стане интересно или ги докосне по някакъв начин 🙂

Благодаря ви на всички!

Споделих с вас един много скъп мой спомен, но в замяна получих много усмивки и се радвам, че ви направих част от моята история, защото историите стават такива едва когато са споделени. Вие сте ми наградата 😉

За това се престраших да направя и фейсбук страница на „Патиланско царство“ – за да можем да си станем приятелчета и там. Мисля на страницата да пускам, освен информация за новите публикации в блога, и малки бонуси към историите в него, да ви питам за разни работи (вместо да хвърлям боб) и подобни шукарии. Винаги можете да отскочите като натиснете синята книжка в  дясно от тази публикация, както и като ме „харесате“ във фейсбука.

Освен, че изкачих върха на статия със 100 коментара под нея има и още малко върхове в тази публикация 🙂 Миналата седмица Мишел писа за вятъра и как благодарение на него е съзрял ясно Витоша. Е, на мен пък ми се откри гледка към една по-далечна планина 🙂 И въпреки, че правейки снимките бях в София, успях да щракна няколко кадъра на…

Рила!

Ех, ако можеше всеки ден да се вижда, а не само в 1-2 дена от годината! Защото последният път, когато я видях, беше преди по-малко от година, в началото на май. Явно единствено на пролет дишаме що годе чист въздух.

А познавачите от вас могат да предположат кои са върховете от снимките:)

7 responses to “Високи сини планини

  1. Хм, откак спря Кремиковци е достатъчно в петък, събота и неделя да е хубаво времето, за да се види ясно Рила 🙂 (искам да кажа, че не е само един ден в годината 🙂

  2. аз обаче така и не разбрах каква е била играчката, предмет на конкурса? 🙂

  3. Хм, не знам, кои върхове се виждат…

    Мисля, че от Мусала и от Седемте Езера не се вижда София (само Витоша и Черни връх). Бих предположил, че виждаш някакви върхове по на север или северо-изток от Мусала/езерата… (но това е само догадка…)

  4. Стойчо, далеч не е толкова често – от миналата година до сега – все дебнех и нямаше. Е, но може и да си прав, ако се катеря по-височко, може и по-често.
    Midnight, в началото на предната публикация – „Две е повече от едно“ има линк към наградата – двуядрен, андроидски LG. Щеше ми се да го спечеля, че дните на сегашния ми, седемгодишен, телефон са преброени, но нейсе. Ще си купя някоя безядрена обикновена телефонна слушалка 😉
    Мишел, то май, трябваше да кажа и от къде са правени снимките, за да се правят предположения… ей сега ще видя по гугъл мапса 🙂

  5. То вярно, че често въздухът в София става цветен и плътен, но не са само замърсяванията виновни. И при чист въздух нормалната влажност пречи да се виждат далечни обекти. При жега се добавя и маранята, която много съкръщава видимостта.

    Но на мен не ми се е случвало да видя Рила от София. Може би не съм бил на подходящо място в подходящо време.

  6. Божо, вижда се от малко посеверните райони на града 🙂 (от „лошите“ квратали 🙂 Любимите ми 🙂

  7. А, и заради ниско прелитащите самолети и керосинеца, също не се вижда добре, Стойчо 🙂
    Божо, около летището можеш да направиш една пусия 🙂
    А тия дни, дано имам късмет, да пусна един пътепис със снимки с изглед и към Рила и към София 🙂

Вашият коментар

