Когато цъфнат налъмите

Вчера пролет пукна, както и няколко камъка – от студ. Уж слънце, туй-онуй, а още трябва да се понавличам, като излизам. А толкова ми омръзна да чакам топлото. И имам чувството, че по-скоро ще ми цъфнат „новите“ налъми, отколкото да дойде време да си ги обуя. Ето ги:

Харесват ли ви? Според Емил са ужасни 🙂 Изкопах ги в мазето на баба ми, а пък били на майка ми. Ей, добре, че не са ги изхвърлили! Модата е като бумеранг – ще се позавърти, завърти и пак ще се върне. Е, не знам колко точно са модни тези дървени трандафорки, но на мен лично много ми харесват и ще ги постегна малко…а и винаги съм си мечтала да прескоча психологическата височина от метър и шестдесет, ахахах.

Освен, че ровя в архивите мазетата, се занимавам и с други интересности. Например научих за конкурс за автори на сайта Bebezona. Състезанието се състои в писане на статии по зададена седмична тема. Условията и участващите материали можете да намерите тук. Една от състезателките ми е особено близка, за това реших да сложа тук линк към текстовете й, а ако ви се сторят интересни темите, можете да гласувате за всяка от тях в края на текста (както и за другите участници):

„Бременна съм: Ами сега?“ – над какво да се замислите, когато научите щастливата новина. Смятате ли, че имате нужда от подготовка за раждането и каква да бъде тя?

„Изследвания по време на бременността: Кое – да, кое – не“ – мислите ли, че правите всички изследвания или пък ви се струва, че даже са прекалено много? Кои са задължителни и от кои можете да се лишите.

„Първи дни с бебето! Можем ли всичко сами?“ – Дали да викате приятели, родители и роднини на помощ? И кога можете да минете без жокер „обади се на бабата“

Ще се радвам, ако тези и последващите статии публикувани там са ви от полза. А един от материалите с най-много харесвания ще донесе на автора си работа – продължаване на творчеството по сходни теми. Така че, вие определяте кой да победи 🙂

5 responses to “Когато цъфнат налъмите

  1. Pingback: Когато цъфнат налъмите | Bulgarian Blog

  2. 🙂 Много здраве му кажи на Емил, налъмките са чудни! Ако са и удобни, колкото изглеждат, находката ти е направо безценна.

  3. Да, готини са налъмите , само се порови и за някоя червена чантичка, а може и коланче да изкочи… И ще си три-в-едно (нататък се сещаш, нали) 🙂 Поздрави за хрумката!

  4. Не струат тия чехли, точка 🙂 Много са груби, прекалено са дървено – кожени и са бая червени 🙂

  5. Благодаря за подкрепата, Ани 🙂 Богомиле, точно – много са червени, идеално направо 🙂

Вашият коментар

