Благороден обир

Тази седмица започнаха постите… някакви пости, не им разбирам много, че нали съм атеист. А гледам в същото време, на отсрещния балкон, ей тази гледка:


Лелей! Слюнките ти потичат, очите се облещват, а стомаха песен гладна и жална подхваща. Гледах, гледах аз няколко дни тая идилична картинка и неминуемо в ума ми се зароди план – Хайде да направим един Луканкшънс Илевън, Изкуплението Суджук-шенк, На лов и суджуклов. Смятам да похитя де суджук и пастърма виси на тоя простор. Да направя услуга на постещите им стопани, да не би да се изкушат да нарушат поста, да облажат и да горят в казана (ако вярват в тези работи. А факта, че не ги закачат, според мен това значи). Да не говорим как ще си отидат зян тия вкусотии като напече слънцето в края на седмицата – как лой ще текне по мозайката и ще гангренясат мезетата.

Сакън! Не може така!

За това сформирам екип: търся някой с въдица. За делбата ще се договорим, но да не забравяме, че аз знам къде са мезетата, а въдици много 😉

4 responses to “Благороден обир

  1. Pingback: Благороден обир | Bulgarian Blog

  2. По братски или по равно ще делим?

  3. Хммм, ами аз мислех нещо процентно, но и по равно може 🙂

  4. Хайде, като „свършите“ работата и се обадете да ви помогна благородно!

Вашият коментар

