Моята лятна ваканция

Днес всички си честитят първия сняг, а аз, сгушена до парното, като един Иванушка глупака на печката, се разрових из снимките, които нащраках това лято.
То беше първото от много такива, на което можах да се наслаждавам денем, а не вечер след работа. Липсваше ми такова лято!
Та, ако ви се гледат картинки, настанете се удобно на столовете и се разходете с мен:

Но, не се отпускайте много, за да не заспите…

Та, докато ние обикновено работим по местата си, навън, лете, се разрастват разни зелени сталактити

и сталагмити

Някъде непринудено цъфтят лилии

а на други места, под строй, петунии

Греят и рози

А над тях се роят дренки.

Всичко това става под зоркия поглед на орехоядни катерици

и навъртащи се наоколо гигантски гъсеници.

Някои пък въртят куфарна арт-търговия

докато други бдят

а трети си играят

Накрая лятото се оплита в клоните, край приседналата там есен

…и идва времето да си честитим първия сняг.

4 responses to “Моята лятна ваканция

  1. Добре сефтосваш 🙂

  2. много настроение има в снимките ти 🙂
    и честит ти нов вид на изглед на блога

  3. Пипилотке, много харесах някои от снимките ти. Особено тази с кучето на преден план. Има израз на човек в погледа си.
    А такива лилии и аз съм снимала. Даже с внука ми ходихме и си седнахме на металната оградка и в скицници, с пастели си рисувахме, от натура, както му се казва. А моят внук им казва „подводни лилии и ние не спираме да се смеем, когото казва важно, че е рисувал „подводните лилии“.

  4. Радвам се, че снимките са ви харесали! Имам още много, в резултат на скитанията ми и май често ще пускам 🙂 Толкова е прекрасно да можеш да се шляеш! Жалко, че рядко имаме възможност да го правим.
    Хахахах, Ема, знаеш ли, че и аз като малка казвах „подводни“ лилии 🙂 Може би за децата е малко трудно да го кажат иначе 🙂

Вашият коментар

