Който сее въпроси, жъне изводи

Много благодаря на всички смехурковци, които откликнаха на молбата ми и отговориха на зададените въпроси.
Първият извод, който си направих беше, че анкети се правят с малко знание по въпроса и много обмисляне какво точно питаш (не че не го знаех и преди). Съответно, не бях изяснила, че под статии за бебета и деца, ще пиша по принципни въпроси, а не за битието на Дребосъчето конкретно. Това че бърборя доста за моите трепети, не значи, че искам да го разнасям и него из нета 😉 Както повечето ми приятели знаят – Дребосъчето няма ни една снимка във facebook, та камо ли да пиша за него тук. За това, очаквайте „генерални“ интересности в скоро време, подготвила съм.
Въпреки горната ми грешка, се оказа добре, че оставих възможност свободно да ми отговорите и така нещата придобиха по-ясен за мен вид. Разбрах, например, че RSS емисиите, които аз така и не зацепих защо са му на някой, действат и има хора, които ме четат през тях. Ще трябва да се позапозная по-подробно с тях. Радвам се, че дадох възможност и да се самоопределите свободно, без това да доведе до оставката на шефката на НСИ! Сега знам, че освен много хора, ме четат и извънземни и хобити от Средната земя! Благодаря 😉

Това с общите приказки. Голата статистика казва, че:

37 човека, извънземен и хобит са отговорили на първия въпрос и 32 от тях са „за” „Патиланско царство” да си стои така и да не правя нов за Дребосъчето! По-убедителни не можеше да бъдете. „Патиланско царство” остава единствения ми блог и съм почти 100% убедена, че е за добро.

От 34 пуснали глас на втория въпрос, само двама са категорични, че няма да четат възпитателно-образователните ми работи, което струва ми се солидно подкрепя оставането на Патиланско както си е. В същото време ще гледам да се вслушам и в препоръката на онези 10 от вас, които учтиво заявиха, все пак, да не се оливам с тези теми.

Въпросът ми за дрешките на блога, получи най-шарените отговори! Като цяло сте съгласни с промяната, доста от вас ми дават свободата да го напудря както аз си искам, а други (тези, за които не се сетих) го гледат гол-голеничък през rss и четец, така че не обръщат внимание на такива подробности от пейзажа. Ще трябва да разочаровам двамата, които го харесват такъв, какъвто си е сега, но надявам се да ги спечеля след промяната.
Някой друг, обаче се оказва тук и голям късметлия. Покрай рождения ден на блога и анкетата, наближи и коментар 2000 в Патиланско царсто! И докато аз обмислях получените отговори, не забравях, че късметлията ми трябва да получи и подарък 🙂 Него още не съм го измислила, но шансът се оказа странно или не толкова нещо, защото коментар 2000 се падна на Стойчо, който и пръв даде гледната си точка за промените в блога!

Скоро ще обявя и наградата:)

А за всички, които ми съдействахте – очаквайте в най-скоро време промяна в Царството-господарството, и дано новите дрехи на Pippilota ви харесат 😉

3 responses to “Който сее въпроси, жъне изводи

  1. Ще ме умориш! 🙂 Благодаря! 🙂

  2. щом трябва да се взимат важни решения – винаги сме насреща.

  3. Важни неважни понякога номера “ Ези и Тура“ помага много 🙂

Вашият коментар

