Живот като в рекламите

Зяпам сутринта телевизия и идва ред на рекламите. Една след друга, една след друга и започва клипа на шоколада Своге. Съжалявам, че не мога да ви гоя покажа, но не го намерих никъде в интернет. Въпреки това мисля, че се сещате: реклама за 2009 г.

Стоят таткото и детето и се мъчат с някакви задачи по математика. В един момент отрочето въздъхва, колко се е изморило. Майката изприпква до магазина, а там я чака цяла стена с шоколади Своге. Грабва един, носи го на домочадието и им пожелава: „Честит вторник!“ (или някой от другите шест дена в седмицата). Таткото заявява, че той празнува четвъртък, но какво пък и вторник става. Идилия! Де да можеше и на мен навремето да ми даваха шоколад, когато запецнех на хипотенузата.

Но ми направи впечатление точно таткото! Къде съм го виждала? Хмм. И точно след още две реклами виждам отговорът:

Вечерта, докато детето и майка му спят, грижовният баща излиза да кръстосва улиците и… и си избира проститутка, която да е добра с ръцете! Сяда си на дивана в хола и мадамата му цъка смс-и за милиони в скута. А аз се чудя, ако майката стане и ги види, дали детето ще отвори шкафа и, за да я успокой, ще й подаде парченце шоколад! Все пак главата на семейството пръска пари двойно – за проститутка и за смс-и.

Като оставим това смешно съвпадение настрана, не мога да разбера толкова ли нямаме орди от гладни и неизвестни актьорчета, че агенциите използват едни и същи изтъркани мутри за n-брой реклами и в резултат получават такива комбинации от дневни примерни бащи и похотливи комарджийски настроени нощници.

9 responses to “Живот като в рекламите

  1. Pingback: Tweets that mention Живот като в рекламите « Патиланско царство -- Topsy.com

  2. На мен са ми любими лица, които се появяват в реклами на Mtel, а после на Globul, даже мисля че имаше един с голям шлем (+Vivatel). Като се замисля това пък ще да е една мета реклама на преносимостта на номерата…

  3. В това съвпадение може да се потърси и забавна „поука“🙂 Дали прекомерно примерните всъщност не си избиват примерността в нещо покрито😀

    Както, като разкажат за някой хванат сериен убиец или някой внезпно се появи на обществено място с калашник в ръка, после хората все разправят „аз от колко години го познавам, той беше толкова кротък, възпитан и скромен човек“😀

  4. Е то от такъв захаросан живот… мама търчи за шоколадче и тати, който културно решава задачки със синчето, вместо да гледа мач и да ръмжи: „Фичо, глей си домашните!“… нормално е да те избие на някакви извратении накрая.
    Явно само заради това, че и деца гледат, са се ограничили до каката с бързи пръсти :))

  5. много си права :)))от друга страна обаче, виж как един татко, независимо дали грижовен или похотлив, ти е спечелил вниманието, тоест – върши си перфектно работата.🙂

  6. Е, каква реклама правиш….сега ще ме накараш да ги зяпам.

  7. Хахах, Fasoncho, аз пък никога не съм ги забелязвала тези🙂 Заслужава си да се наредят тези рекламки една до друга🙂
    Wakeop, Миро, ей сега пак я пуснаха рекламата на Своге и забелязах това, което предполагате и ми се е изплъзнало – когато майката дава шоколада, таткото има една такава искрица в очите, която го издава, че не му е чиста работата😉
    И, да Judgeb, върши си работата безпогрешно този Джекил/Хайд, Оле и ти ще видиш🙂

  8. втората реклама не я бях гледала, много забавна🙂
    и наистина, толкова ли не намериха някой поне малко по-симпатичен? 😀

  9. Ето кой гледа мъжките роли в медицинските филми😉 Пипилотке, че мъжете както в рекламите, така и в медицинските филми служат само за фон🙂

Вашият коментар

