Ако…

Много народ обяснява тия дни какво му е хубаво на него да е жена. Не разбрах защо са го кръстили карналвал само? Мен никой не ме е канил, но пък аз ще се изкажа самостойно.

Знам, че съм това, което съм, именно защото съм жена и нямаше да бъда същото ако бях друго. И съм доволна от това положение.

Само толкова исках да кажа.

Ааа, и, че:

Ако баба ми беше мъжка, дядо ми щеше да е женски.

Но понеже не е така, няма какво да му философствам повече 🙂

П.П. Не слагам линкове към писалите за карнавала, защото не са ме поканили, та да не се натрапвам 😉 А за за пътеписа не съм забравила, но го оставих за утре.

4 responses to “Ако…

  1. Леко е извън темата, но в началото на демокрацията бяха пуснали една реклама: млада жена на фон отворен прозорец към цветна градина. (Помня цветната градина, защото бях много алергичен към полени и кихах даже и от ливада показана по ТВ 😉 Както и да е 😉
    Та жената в продължение на минути (рекламно време!) обясняваше колко добре се чувства, колко е щастлива и т.н. … накрая обаче нямаше никаква индикация за рекламирания продукт.
    И аз си мислех – тия хора са полудели, какво им става…

    Както казах, извън темата е, доста по-късно рекламата на същия продукт вече завършваше и с ясното му показване (както и марката). Май е някакъв маркетингов трик с този вид реклами, но тогава още не им бях свикнал.

    Та,сори за офтопика 🙂

  2. „Карнавали“ ги наричали по чужбинските блогове, та затуй 😉
    и на мен ми се стори тъпо, ама явно има хора, който имат нужда да се утвърдят 😉

  3. Pingback: Ако 16 април 1925 г. беше днес « Патиланско царство

Вашият коментар

