Чарковете на Баба Яга

Та като съм я отпочнала темата, за разни магьосници и вещици, ще продължа с един направо екзистенциален въпрос, който Емил ми зададе онзи ден. А той е:

„Чудя се, дали брадавиците на Баба Яга не са вторичен белег на социално озлобление, или са просто зловреден и вроден дефект, който води до въпросната митологична асоциалност.“

Ще се радвам да разбера вие как мислите, пък Емил е направо в трепетно очакване, защото за него това е като да се бъхта за яйцето и кокошката.

7 responses to “Чарковете на Баба Яга

  1. Съвсем очевидно тя е в неравностойно положение, дължащо се не само на брадавиците,но и на необичайни умения и поведение, които в хомогенната рурална среда водят до предразсъдъци и алиенация.

  2. Кардинално погрешни са и двете предположения :))
    Брадавиците на баба ти Яга са резултат от дългогодишната (зло)употреба с интересни субстанции, а благият й характер е следствие от особено реалистичните халюцинации и кошмарите, които сънува заради тях. И теб да те тормози всяка нощ Кашчей Безсмъртний… и ти ще намразиш човешкия род 🙂

    Надявам се, не съм убила детското в теб :-<

  3. хм.

    ако предположим, че баба ви яга е вещица и (взимайки предвид предишния клип) то е явно, че тя няма брадавици. поне яз не видох, ма може да е щото не съм разгледал подробно.

    така. сега – ако баба ви яга е дърта парясница, дето никой не ще да я погледне – вероятно е първата част от хипотезата ти. но ако тя е младо гадже, което никой не ще да погледне – тогава вероятно в сила е втората част от хипотезата ти.

    надявам се този път да съм бил явор 🙂

    оппа – ясен 🙂

  4. Хммм. Не знам. Според мен може да се е родила наготово в пубертета и все така да са си били взаимно свързани двете неща.
    Wakeop, вярно има всякакви гъби в гората… 🙂
    Не може да ми се търкулне някакси ябълката в чинийката в определена посока и това си е! 🙂

  5. Би трябвало да потърсим информация за облика, белезите и социалната активност на младата Яга. Да проследим развитието й от раждането до превръщането в баба Яга. Кога са възникнали брадавиците? В нАучен план мен ме вълнува по-скоро въпросът, дали са се появили преди или след първия й полет с метла. 😛

  6. хм. мога да дам такава информация на база богат собствен опит. няма да бъда многословен, просто ще отбележа, че яхването на метлата нищо не докарва на младата баба яга.

    докарва го на МЕНЕ!!!

    което ме навожда на ред други мисли…

  7. Pingback: Анонимен

Вашият коментар

