Вещи в книжарницата

Бях на един купон онзи ден. На това празненство, като фон на музиката беше включен и телевизор с футболни мачове, като каналите се цъкаха неспирно между различните първенства (така и не разбрах как завърши Славия). И не щеш ли, между няколкото канала, изведнъж попаднахме на телевизия Фен – чалгаджийски канал, знаем как изглеждат каките по такива като него. Обаче, клипа който вървеше ме остави без думи. Говоря за „Като вещица“ на Лияна. И понеже знам, че не сте вещи в тия музики ще ви пусна тук и клипчето, за да не съм голословна. Последното и понятие си нямам ка ще стане изобщо, защото аз почти думи за това нямам.

Като се прибрах си отворих компа да чуя и текста – нормален, без вулгаризми, оплаква нещастните красиви жени; музиката бавна за жанра и ненатрапчива. Като цяло нищо възмутително, дори за отявлените противници на чалга музиката.
Ама клипа поне за мен е уникален! Действието не се развива в кафене, не се развива в дискотека или нечий апартамент, обзаведен тип …. , а в
КНИЖАРНИЦА!
Като изключим встъпителните думи пред един басейн, каките в клипа са работнички в книжарница! Бре, от кога толкова секси продавачки по тия места има? Вярно, момиче съм, но съм любопитна да ги видя бре! Особено тая облечената в „рокля на медицинска сестра“. Най-впечатлителен за мен е момента, в който въпросната Лияна се изтъпанчва насред книжарницата облечена в някакъв цял електриков бански, който така й е пристегнал циците, че започва да не ми стига въздух като гледам тия буквално „топчета“. Как де е, да не кажете, че съм завистлива.

В целия клип не разбирам как така уважаваща себе си книжарница (каквато е „Пингвините“) се е навила да служи за сцена, ни в клин, ни в ръкав, на чалга клип?! Нито текста има нещо общо, ни нищо…Или може би в представите на Лияна и продуцентите й, за да се местонамира в книжарница една хубава жена, то тя непременно трябва да е вещица, защото иначе няма никаква причина да се навърта в такива опасни места. И като се замислиш, наистина за модните красавици днес няма по-опасно и изпълнено с капани място от това, събрало световното познание 🙂
Другият вариант е същата тая книжарница толкова да няма клиенти, че да се опитва да си ги докара, завладявайки нови почитатели, като плати на Лияна да разположи клипа там. Но пък, ако ги спечели, представям си какви книги ще предлага и как нито аз, нито вие ще можете да си намерите четиво вътре. Така де, сега хороскопи, кръстословици и судоко могат и от РЕП да се купят, защот да им правим книжарници на тях.
Искрено се надявам, че не се цели втория вариант. Ама не знам. Вие как мислите, за какъв дявол е това?

16 responses to “Вещи в книжарницата

  1. с риск да ми се нахвърли някой, поради еретичното признание, че ми хареса – и клипа, и песента, и мацките и пича (какъв поглед вадеше..;)), текста също не е идеално лош 🙂
    за мен нещата стоят така: и Пингвините и Певицата са на сметка – посредством клипа се показва вътрешността на една книжарница (където аудиторията на телевизия Планета не смее да стъпи)и най-вече, че вътре е безопасно, няма капани и чудовища, както мълвят легендите.. 😉 а Лияна (а и цялото чалга-пеещо общество) се изкарва малко по-умно отколкото е, също така се обвързва идеята за красива жена с идеята за книги, книжарница и мъдрост (макар и израз, съдържащ „чалга певица“ и „мъдрост“, да е оксиморон)..

  2. Лита го закова. Това е.

    P.S.
    Не посмях след коментара на Лита да си пусна клипчето. Да не вземе да ми хареса. 🙂

  3. Лита, спокойно! Тук не си се нахвърляме, а както и аз казах – песента е сносна (по моите разбирания). Съгласна съм, че и двете страни са на кяр.Работата е, че там, в книжарницата, според клипа хич не е безопасно, особено за неохранявани младежи. Що се отнася до мъдростта тя се приписва не на рационални явления, а на разни вещерства, което ме отдалечава от истинското значение на думата „мъдрост“ 🙂
    Morrt, гледай го! 🙂 Аз лично доста се чудих дали да го покажа тук или да ви дам само линк, но все пак, реших че не мога да ви лиша от причината за тази статийка 🙂

  4. Гледах го.

  5. хич не ми хареса 🙂 истинска чалга, дето се казва.

    а това с книжарнацита и начина по който върви клипчето си е гавра. за мен е точно това 😉

    въпрос на вкус.

  6. Клипът е сниман в Orange на Графа. „Пичът – е’нтелегент“, дето се прави, че може да чете, е седнал в детската секция на масичката за малчуганите, при книжките с голееееми букви и мноооого картинки, но явно и там не му е понесло, защото посред клипа се е спасил в кафето.

  7. Пипилотче, според мен истината е, че и Лияна и всички други чалга певици всъщност са едни скрити интелЕгентки, които много често посещават книжарници, университети, опери и концерти в зала „България“. Та най-накрая са решили да си го признаят….;-))Песента е ужасна!

  8. кхъ-кхъ..

    та къде е тая книжарница с каките, викаш?
    :mrgreen:

  9. с това за нахвърлянето – просто се пошегувах 😉
    Пипилота, ама и ти добре си се сетила „Вещица/респ. Вещер – човек, който е вещ(прил.) в нещо“ 🙂

  10. Заигравка с „Вещи в занаята“?

    Иначе, с мацките съм окей, те се държаха на безопасно разстояние от книгите. Но на пича кой му е позволил да пипа „451 по Фаренхайт“, по дяволите? И как гадно огъваше кориците и как си разнасяше кафето върху нея, аргх.

  11. Песента била ужасна, а?! А да ви пусна:
    „Тази ли е новата ти, за която чух?
    да не би да си дрогиран, че я водиш тук?!“
    Ей, на това казвам ужасна 🙂
    Бате, Валя хубаво е казала къде е книжарницата. Ходих днес в обедната, ама ги нямаше каките…ментета ни пробутват само.

    За „вещи“ – може да са вещи в някоя област, може да са вещици, ама може да са и просто „вещи“, сиреч – „предмети“, защото такива моми доста често се оставят да бъдат точно такива 😉

    Да, язък за Бредбъри, но си мисля, че е паднал жертва, само заради огъня на корицата.

  12. Нееее, нееее! Това е любимата ми книжарница… Никога повече няма да е същото. А на тулупа от клипа си му личи, че по-лесно се ориентира във фитнеса отколкото в книжарница.
    Някой знае ли как се редят долните рафтове с тия късите поли?

  13. като почитателка на късите поли (мдам – всеки път когато тръгна за дънки, се прибирам с поличка 😉 а в гардероб-обръщение са 37 броя) бих казала, че трудно 🙂 а ако в конфигурацията присъстват и високи токчета – още по-трудно 😛

  14. Хе, поредната скрита реклама в чалгата. Пингвините са си платили да ги вкарат в един клип, белким чалгарчетата отворят букварчетата. Няма само цигари Мерилин да гледаме.
    Иначе съм съгласен, че героите в клипа стоят много неестествено в книжарница, и че песента не е зле.

  15. Pingback: Чарковете на Баба Яга « Патиланско царство

  16. Важното е, че книгите ги има в още едно „пространство“ 🙂 Медийният „шум“ предлагам да го изолираме 😉
    Добра реклама е направена на някои книги и издателства, ама са много недостоверни нещо тия посетители в книжарницата хаха

Вашият коментар

