Приятели по парцел

(не, не показвам втора снимка на куче и котка днес)

Много блог-игри ми се насъбраха, че и започнаха да прахолясват, за това си мисля, че е време да ги отметна. И то с удоволствие започвам с първата:

Аспарух ми подметна щафетата наречена Premio Blog Amigo. След внимателно проучване си направих извода, че трябва да посоча хора, които са ми станали приятели по бложена линия.

При мен това е малко омешано, защото има хора, които са ми станали близки след като съм забложила, а има такива, които са ми близки от преди това и даже самите те са ме накарали да отворя „Патиланско царство”. От последния тип са Батпеп и Блу – с които пак се запознахме онлайн, но в далеч по-допотопната форма на общуване вид „форум”. Доста конфузно и оплетено беше запознаването ми с Молифчето и Оптимишо – които не бях забелязала на сватбата на Пепи и Блу. Те мен също не ме бяха запомнили, защото когато ги разпознах пред Народния театър си мълчах като прасе в тикви. Малко след това с Молифчето намерихме и дом на Мечо. Абе тези четиримата са просто страхотни хора 🙂

Подобна история на разминавания мога да напиша за ThePlamen. Разминавала съм се сигурно 5-6 пъти с него из центъра и всеки път не смея или пък няма как да се обадя (не поради липса на възпитание). Блога му ми е страшно интересен, а откакто надникнах в туитъра – май той и Аспарух, са хората, които най си заслужават кисненето там. Аспарух пък пише много интересни работи, но както казах – най-ме радва в кратката си форма.

И за да не кажете, че все не се обаждам на хората, ето пък обратната версия – покрай концерта на Мадона ме засякъл Стойчо и този път той не посмял да се представи. Със Стойчо се срещнах за първи път в моя блог, но след това ми светна, че той е пътешественика, който събира приключенията и на други блогъри и обикновени странстващи по света пътници. Често пуска и моите световни патила, стига да не ме е домързяло да ги опиша, което за съжаление става все по-често. Голям смях е Стойчо и много приятен събеседник. Можете да го хванете и на други теми в „Малко мисъл, малко идеи”, където пък си съжителстват мирно с Комитата. Този също е много интересен образец и единствената причина, поради която се обаждам рядко в комитските му дела е, че гледам да не изказвам политически пристрастия (навик ми е от началото на 90те, когато се биех със съученика Митко на цветова основа).

И накрая, но не на последно място искам да спомена Wakeop или Котицата в съдружие с Прасунсен – те си имат повече от един блог обединени в собствена си Грухосфера, но на мен най-любими са ми Зурлестите им приказки, където просто трябва да отидете, за да разберете, защо толкова им се кефя и ще се радвам да срещна и на живо 🙂

Естествено има още много хора, които обичам да следя и чета, но ще бъде още по-хубаво, ако срещна на по бира.

За това сега ще поканя някои от тях да кажат, кой са почувствали по-близък, бродейки из нашенските блогове. Моля да заповядат: Дзвер и Размисли и който още иска!

11 responses to “Приятели по парцел

  1. 5-6? A аз знам само за 2. Creepy! 🙂

  2. Ето, видя ли – „когато се биех с съученика“ и после, защо не съм се обадил;-) Ами – срамежлив съм 🙂

  3. Ти сигурно не си спомняш, но на бира сме се засичали… ако не другаде, то на една от първите блог-срещи в Кривото, май през февруари 🙂

  4. а такааа, все хубави хора сме се събрали :mrgreen:

  5. На живо, викаш…
    А на „жива“ бира? 😛

    10х за милите думи, Пипи 🙂

  6. Пламене, да ти кажа четвъртък или петък беше последния път, ама аз пак бях закъсняла критично и хванала тролея 🙂
    Стойчо, как да не те е срам да се обадиш на човек който е написал „с съученика“?! Егаси, тази грешка е непростима просто. Иначе на бой налитам само в крайни случаи вече 🙂
    Еее, много ясно, че сме се засичали на бира, Аспарух! Даже в дон домат на Младежкия, последния път 🙂 Ама беше по-важно да кажа, че ме кефи твитенето ти 😉
    Wakeop, за бира винаги съм навита, за „жива“ още повече…само да не бяга много от чашата 🙂

  7. Ах че сложна задача 🙂

  8. Четвъртък или петък фатално си се припознала, Пипи; ако говорим за последия четвъртък-петък 🙂 Освен ако не си гонила някой будапещенски тролей.

  9. 😀 или да бъркам деня от седмицата

  10. хехе, пък аз като прочетох заглавието и веднага асоциирах с парцелите в софийските гробища, прости ми изкривеното мислене 🙂

    да илядите в добро здраве ви пожелаваме цялото семейство 🙂

  11. Бате, бате, а аз си мислех, че ще ви навее на свободна професия заглавието! 😀

Вашият коментар

