Да налетиш на новата власт

Почти се успах за работа сутринта! Две минути преди крайния срок за ставане отворих очи с ужас в душата, че закъснявам. Скочих, набързо душ и гладене на риза и бегом към трамвая. Там ме посбутаха, както обикновено, и с радост слязох, за да поема по финалната права преди работа.

Пошляпвам покрай Военния клуб и, размишлявайки върху пукнатините му (мислех, че като за Кулата в Пиза, ще има обсъждания как да го спасят преди да му инжектират бетон, но не би) продължавам надолу по Раковски. До толкова се улисах в размисли, че минах покрай Финансите неусетно и тръгнах да пресичам Славянска. И точно тогава…нали съм добро дете, се огледах преди да пресека малката уличка. Поглеждам в дясно, че те колите от там идват и кой виждам?!

От централния вход на финансите съзирам да излиза позната ми физиономия, запътила се към един готов да тръгне ей сега джип. Поглеждам пак – ама това е Симеон Дянков! Новият ковчежник на държавата! Ама той гледа към мен! Не може да бъде!

Хваща се той за дръжката на вратата, но веднага я пуска и ми махва сърдечно и с цяла ръка. Ама не само това, ами и тръгва към мен!

„Не може да бъде – продължавам да не вярвам на очите си и почти се спирам – аз го познавам само от снимките, защо ще ми маха?! Ей сега ще каже как ме иска в екипа си! Хахахах. Ааааа! Ама този е без очила, сигурно не е министъра, а някой мой познат, който не разпознавам…Абе Дянков е! Те очилата не му ги виждам, защото са му без рамки – по-икономични са!”

Точно стигам до „икономични” и се обръщам наляво, за да не ме сгази нещо и виждам…
От другата страна на Раковски, по пешеходната се залетял не кой да е, а министъра на икономиката, енергетиката и туризма, самия Трайчо Трайков! Поглеждам пак към финансовия министър. Той все така се усмихва и лети към мен, ама се е запътил и по-надалеч. Тюх, не махал на мен, а на Трайков зад гърба ми! (баш като във филмите стана). Е, поне два министъра накуп видях, но не на две неща ами на цели четири работи министри – че финанси, пък икономика, енергетика и даже туризъм! Остана ми ей тая награда за днес. Може някога и на мен да ми махнат… ама друг път.

За сега можете поне да гласувате за тази случка в Свежо 🙂

11 responses to “Да налетиш на новата власт

  1. пипич, ти като се мотлявиш из центъро внимавай да те не сгази некой бб с още по-новия си жип, че тогава овапцааме работАта

  2. Така е, който ходи пеша по Раковска, му се случват случки.:–)

    Другия път и ти му махни 🙂

  3. Пипче, ама и ти си една шматка. 🙂

  4. тцтцтц… а можеше снимка за спомен да си направиш с 4-те министерства :))

  5. супер! много ми хареса 🙂
    точно такива неща и на мен ми се случват :))

  6. Не може да ми налети бб, щото, ако някой ми налети ще е шофьора му, а вероятността и той да се казва бб е малка 😉
    Бях просто на стотни от това и аз да му помахам! И точно тогава се обърнах и разбих илюзиите си…
    От тук си вадя заключението – не се замисляй като мислиш да направиш нещо важно и спонтанно (важно, защото можеше да се разхилим и сега да съм началник на кабинета на министъра! хахахаахаха). И не само снимка, а и филм трябваше да направя, че нали камерата все с мен си влача….абе като се замисля блейка съм си от всякъде!!!

  7. =)

  8. 😀 искрено ме разсмя

  9. Ех, що не бях жена, да ти завидя… Един такъв красавец на снимката и гласът му един такъв мъжествен…

  10. Що не се прекръстиш на Червена шапчица? :))))))
    Хихихихи

  11. гравитон

    Щото не е важно, как ще те наричат, а какво си..
    Хохохохо )))))

Вашият коментар

