Кукуригууу (twitttttt)

Живея на някакви си двадесетина минути от центъра, при това със задръстването. И въпреки това имам щастието всяка сутрин да се будя от най-непривичния за градската среда звук – поредица от мощни и гръмки „Ку-Ку-Ри-Гуууу”.

Да съвсем истински петел ме буди всяка сутрин! Друг е въпросът, че той кукурига от към 5 ч., но аз си включвам приемника най-рано в 7 ч.

И тъй като е много модно всички да чуруликат в twitter, реших и аз да се присъединя. Но мен все ме избива на кокоши работи, за това няма да чуруликам, а смятам да започна да кукуригам там (точно като съседското пернато). На PippilotaM ме търсете, защото това чудо ме ограничи и откъм дължина на името, хмм. Има май още неща да разбирам там, така че бързам да науча! Надявам, се да не ми се смеят по-напредналите! Пък изцвърчете ми и вие там да видим какво ще се излюпи 🙂

6 responses to “Кукуригууу (twitttttt)

  1. мда, а пред блока на наш’те има славей в едно дърво – т.е.те славеите просто обитават дървото и не е възможно да е един и същ, най-малкото заради това, че от мнооого години го слушам, а не вярвам да живеят повече от 3-4 години.
    Между другото – много добра идея за дипломна или докторска работа „Фауната на град София“

  2. 🙂
    При мен има един съседски петел, който кукурига в 5 ч.(когато си лягам), а също има и един друг петел, който незнайно защо кукурига към 11 ч. наобед (когато ставам):)

  3. Съвсем объркахме живинките и биологичните им часовници!
    Иначе отделна глава към тази дисертация може да бъде посветена на семейството соколи в съседния блок на на’ште 🙂 Дори съм гледала как си обучават чаветата да летят карайки ги да отстъпват до ръба на телевизионната антена, на която са кацнали 🙂

  4. Амиии…нещо не мога да те намря в Туитър..

  5. Анджи, ей тук в дясната лента погледни – имам пряк път към туткането 🙂

  6. Мога да ти предложа и семейство Врабчови от съседния балкон! Направили са си хитроумно гнезденце в една кухина на остъкляването им! Страшно са ми забавни, а освен това са ми и приятели 😀 Позволяват ми най-безцеремонно да надничам в семейните им дела 😉

Вашият коментар

