Чистота

Рядко пия кафе, и за това ми се мяркат и онези глуповати късметчета, свити на рулце. Но тази сутрин реших да си взема едно в комплект в пакетчето 3в1. Вървейки към работа тръгнах да го отварям:

„Огледайте се наоколо. Това, което търсите е пред очите Ви”

Вдигнах поглед и първото нещо, което видях беше една голяма кофа на „Чистота”. Да, чистота ми трябва, вярно е.

А пък снощи ми направи впечатление, че по целия булевард Дондуков кофите на „Чистота” бяха гътнати. До тях изправени блестяха кофите на новата фирма „AS…” (не запомних цялото име).

„Чистота” умря! Да живее чистотата! Или кой знае?

One response to “Чистота

  1. Ха и на мен ми се падна същото късметче вчера 🙂

Вашият коментар

