Омлет ти мислиш за всички

Когато чуя определена марка електрически домакински уреди винаги се сещам за рекламното им послание: „ти мислиш за всичко“. Нищо че производителя не е пускал реклама или въпросното изречение от има няма 10 години. И съм сигурна, че почти всички ще се сетите за тази фирма.
И аз си я припомних по време на сватбената ни екскурзия с Емил. Тогава попаднах на нещо, което промени представата ми за кокошките и кокошото битие. И предполагам вече нищо няма да бъде същото.

Возейки се един ден в междуградския влак в Холандия, с Емил попаднахме на някакво изоставено женско „лайфстайл“ списание. Там – какви ли не еко-червила, био-шампоани и зелени дрехи. Хем консумация, хем чиста.
Докато Емил не оцъкли очи зад новите си очила (които одра в Париж, заради един японец, но за това ще разказва после Подуйчо). Гледа поредната зелена картинка и се опитва да разчете холандското текстче. А там се мъдри нещо като колибка за куче и куфарче за пренасяне на котка. Но не било ми ни първото, ни второто, най-ми бил съвременен тунингован, аеродинамичен и изобщо най-хай-тек кокошарник!

Кокошарник "Omlet"

Като цяло нагледен урок как можеш да продадеш нещо съвсем просто, като един кокошарник, представяйки го за егати страхотния продукт. Не знам нищо за маркетинг, реклама и дизайнерски решения, но това нещо така е направено, че да те накара да мислиш, че цял живот си си мечтал кокошки да гледаш.
И не че ще правя реклама, но ще ви разкажа какво получава човек за тая щурава джаджа на Omlet.com . То си е лудост да дадеш 353 ₤/ 475€/ 495 $ (в Америка сигурно заради кризата е най-евтино) за КОКОШАРНИК.

Значи получаваш тази колибка за 2-4 кокошки; оградка, която да дава място на пилетата да се разхождат без да правят цялото ви дворче в курешки и да не ги изяде лисица!, както и триъгълно парченце плат, което уж им е сенник на живинките; че и 10 кутийки за яйца!!! А стига бе!

Ако пък се бръкнете малко повече могат да ви дадат и едни специални кокошки. Петли не доставят, за да не кукуригат (дискриминация?). От сайта убеждават, че към тия пилци ще получите напълно безплатно…яйца! О, Боже, какъв бонус, неочаквано, при положение, че си поръчвам кокошка нали?! Но тия птички не са специални само с това, не. Доставя ви я кокоши шофьор, който ще инсталира къщурката на терасата/двора и ще ви научи как да държите гадинката и как да подрязвате крилцата ѝ, за да не бяга. Фирмата доставя и гарантирано не-генетично модифицирана храна за тези органично отгледани кокошки…Само дето не са газифицирали иглуто, но има време за развитие.
С мисъл за човека, с мисъл за кокошката! Помислили са за всички. Само не и за мен – отивам да скова един старомоден кокошарник!

Ако ще си купите или пък сте на моето мнение за кокошарниците, дайте един глас тук в Свежо 🙂

6 responses to “Омлет ти мислиш за всички

  1. Чак ми се прищя да съм човка, да му се не види🙂
    Къщичката изглежда много яко, но все пак аз съм на твоето мнение относно кокошарниците :))

  2. Аааа между дургото, на Прасунсен може да му се прище да се преквалифицира в морско свинче, в краен случай заек, защото тая фирма предлага и за тях колибки😉

  3. Това с петлите не само е сексистко, но е и нездравословно – представи си как се чувстват кокошките (цяяяял живот) без петела?

    И понеже кокошките със сигурност не са чели книгата „Всички мъже са прасета“ (беше много полулярна в Германия в средата на 90те, авторката е някаква американка), то според мен те биха били нещастни без петела

  4. айде по случай едно поздравче от мен и deni4ero http://deni4ero.wordpress.com/2009/06/11/cocorico/ :mrgreen:

  5. „Омлет + бръснене по холандски“

    Та пак Холандия и холандец на въпроса с какво се занимава отговоря, че работи в софтуерния отдел на еди кой си известен концерн за електроника (ще му спестя името) и разработва програмни продукти за автоматизирано бръснене. Или по-образно и ясно казано – влиза мъж в бръснарница и иска бръснене. Надяват му на главата електронен шлем с индивидуални ножчета, който му сканира лицето, определя тип лице и съответната програма и бръсненето започва, свърщва и клиента – цял. И това за да се предпазели бръснарите от евентуални зарази. Не зная и до ден днешен върви ли бизнеса и въобще това вярно ли е. Н мен лично ми прилича измислица, ама знае ли човек…🙂

  6. Стойчо, пропуснала съм да кажа, че на сайта има упътване какво да правиш когато кокошките страдат от липса на петльово внимание и се опитват да мътят яйца, които никога няма да пръкнат пиленца – просто ги оставяш да се надат.
    Хехехех, Блу песничката е точно като за случая – Кукуригуууу🙂
    Оооо, според мен тази идея залежава в творческия отдел на филиповците поради оказания силен лобистки натиск от страна на берберското съсловие😉

Вашият коментар

