Знам, знам

Да бе, покрих се нещо и зачезнах. Такава почивка не съм правила до сега. Човек може и да си помисли, че съм закрила блога, но не е така.

Само затворих една страница от живота си, хванах писалката и започнах с такъв ентусиазъм да пиша новата, че не ми остана време да пипна клавиатурата до сега.

Все пак дори на пипилотите понякога се налага да хванат за гората, да станат Пипилота Ментолка Льонеберска и да заживеят щастливо с нейните и патилата на Емил.

Точно това ми се случи и на мен, и покрай бели рокли, букети с цветя, наздравици и викове „горчиво“ не ми остана време да се разпиша тук.

След това самолета ни отнесе на едни прекрасни места, за които тепърва има да ви разказвам! Грешка, по-точно този път няма да съм аз. На пътешествието с мен и Емил дойде и един голям образ – Подуйчо Сухоречки, който е нащракал един куп снимки и разкази, които само чака да ми продиктува. Ето го и него:
Подуйчо Сухоречки в Гент
Та когато той си посъбере разхвърляните мисли, а аз си сплета разпиляните от вятъра плитки ще ви понапишем малко повечко.

Засега само искам да ви пожелая  да сте щастливи! 🙂

11 responses to “Знам, знам

  1. Аххх… и ти ли?! :))))

    Чакаме си снимките и разказа… и не се оправдавай с плюшкото 🙂
    А пожеланията да ви се връщат, че и отгоре!

  2. Ха, напомня ми за пътешестващото градинско джудже на бащата на Амели Пулен 🙂

  3. И аз, и аз Цезаре 😛 Ще има снимки, ще има разкази Wakeop 🙂
    Напомня, Пламене. По принцип при всяко пътуване на някъде взимам по едно животинче с мен, и винаги си го снимам напред-назад. Този път обаче реших да дам думата, вместо на мен или Емил на поредния плюшен пътешественик, а честта се падна на Подуйчо. Може и да минах под венчило, но детското си остава! 😀

  4. И името му едно такова интересно – Под… така де… 🙂

  5. Всяка прилика с многоточията е случайна и неволна 🙂 Просто е от Подуене и Сухата река, не друго! Ама не е левскар 😛

  6. Хм. Амстердам? Или… simply The Netherlands? 😉

  7. аз само да честитя и пожелай най-щурото приключение в живота ви да не свършва и да кажа, че беше прекрасна булка. Агенция „Блу&Пеп“ споделиха снимки от великолепното тържество на живота и те видях прекрасна и засмяна 🙂

  8. Оооо Мишел, ще има доста за Холандия да се разкаже! Но конкретното място е Гент в Белгия 😉
    Благодаря Деничеро 🙂

  9. Абе и аз съм бил някъде там, за дето разказвате – градове, ресторанти и т.н. 🙂

  10. Aз малко късно, но все пак честито! Да се обичате вечно!
    Чудесна идея за сватбеното ви пътешествие! 😛

  11. Pingback: Блогъри по DW « Патиланско царство

Вашият коментар

