Инглиш

Днес реших да си представя какво би било, ако не знаех английски или го поназнайвах и ето какво се получи:

Кир

Кралска кир
натъркулчете си своята собствена

13 responses to “Инглиш

  1. Ъмм, това тютюн ли е?

  2. яко, каке 😆

  3. … балкански хумор. 🙂

  4. Да, Windy, тютюнец е 🙂
    Иначе, нямаше как да не се изкуша така да си го преведа! Просто си плачеше за това 🙂

  5. ахах, страхотно! 😉

  6. Култово! 😀

  7. Test before use

    …и що ли се сетих се за вица – „пише жени, пък то тоалетна“?

  8. хихих-„натъркулчете“ -това не го бях чувала 🙂

  9. хе, аз пък бих го превел: „овъргаляйте се в собствената си“ 😆

  10. Уф топик 🙂 – Това отстрани, защо ми прилича на етикет от Астика, а не от Загорка? Шъ съ изключваме, Ментолке, шъ съ изключваме! :mrgreen:

  11. е как – ми щото астиката е по-вкусна от загорката, ето защо :mrgreen:

    обаче най-вкусна е шуменката!

    хау!

  12. В случая Кир е фамилия :))
    Роял Кир пък коктейл от ликьор от каксис с шампанско. Феликс Кир „създателя“ му 😉

  13. Астилар, сегаааа, да не си кривя душата. Обичам Загорката, обаче има ли в заведението Астика, което е много рядко, загорето губи. Ама не ме изключваййййй 🙂
    Знам Оги, знам. Ама за миг си представих, че не ми е любопитно и не проверявам този факт 🙂

Вашият коментар

