Софийските потайности

Много неща крие София в пазвата си и никога не можеш да си сигурен на какво ще се натъкнеш докато си се разхождаш. Още по-силно това важи за късните часове на денонощието. Мяркат се всякакви типове и нощни пеперуди, причудливи призраци и сенки. И като нищо може да се натъкнете на…

Айфеловата кула!

Била в Париж ли?
Неее, не сте познали, срещнах я точно насред София  преди няколко вечери!
Леко се беше килнала, но я изправих и тя ми позира за няколко снимки. Не са правени откъм Трокадеро или Марсови полета, но какво пък – цяла Айфелова кула ми се явява, а аз да имам други претенции! Не можа да обясни как така е попаднала тук и я оставих да се оправя сама из тъмната София, за което сега малко съжалявам…май трябваше да се погрижа по-добре за нея. Ако е още тук и я мернете, моля да ми кажете 😉

Една французойка в София

2 responses to “Софийските потайности

  1. Личи си, че е нашенска- занемарена, парцалива, захабена, мръсна. Какво по- българско от това?!

  2. Може и такава да е, ама е Айфелова 😉 И се нуждаеше от помощ пък аз…

Вашият коментар

