Стига вече!

Време настана да прибера шейната, да изтупам ботушките от снега и да седна пред компютъра и да изръся някои и други неща тук! Стига вече почивала!
Такава дълга ваканция отдавна не си бях позволявала, дори лятото. А тя неминуемо доведе до голямо разложение и прескачане от маса на маса, от роднини до роднини, от рождени на именни дни и така до почти пълното ми разпадане от ядене.
Макар че и в това няма лошо! Обожавам този период от годината когато на масата има изобилие от всичко и най-вече туршии, сланинка и кисело зеле…
Киселото зеле и вторичните ефекти от него ме подсещат за газовата криза. Много не ме касае тази работа (не само заради киселото зеле), за сега поне. Не знам кой крив и кой прав, но си мисля, че ако някой ми викаше:

„Ти си гъз, ти си гъз, ти си гъзззз! Дай с’а газ!”

Е, нямаше да му дам, та каквото ще да става…или поне докато не си ми върне 2-тa милиарда парички (те са само за газ, без да броим остатъка до 8 милиарда за други дреболии).

Първата спомената дума с „г” пък ме подсеща да ви споделя и как започна работната 2009-та. Спомняте ли си оная случка с чайчето? Много време мина от нея, но въпросния образ продължава да е все така неотразимо неуместен.
Седим си днес и си работим, все жени. Нахлува той, ама така сякаш самият той е най-големият мъж и сам себе си пише с главно„м”. След един куп бисери, които не мога да си спомня, защото бях прекалено заета да се хиля с гръб към него, уж гледайки през прозореца, доживях да чуя и следното:
– Ама не стой така, почерпи се! – предложи една колежка в отчаян опит да не се покажем като крайно нелюбезни. Нелюбезни, защото бяхме заети да се мъчим да не се смеем.
– Ееее, колко време ви чакам, да предложите! Мислех, че ще пропуснете! – их, че скромност! – Яяяя виж ти, солетки!
– Да, даже два вида! – реших да добавя и аз
– Аууу, да. Тънки и дебели…ама гледам тънките си стоят така, ха-ха-ха! – как самодоволно си се изхили, май само той си знае.
Весело започва новата година, да видим как ще е нататък.

One response to “Стига вече!

  1. Карай нататък, смело и безотговорно! Ще видиш колко е готино!

Вашият коментар

