От нашите съм!!!

Гугъла нещо се смахна и не ми дава да търся из него! Как да го убедя, че съм от нашите?!

Гугъл не ме ще

Гугъл не ме ще

Ни съм вирус, ни съм шпионин (само къртичка 😉 ) !!!

Няма така да се обиждаме!!!

7 responses to “От нашите съм!!!

  1. Ами има няколко варианта:
    1) да имаш вирус, който да прави поразии и Гугъл да са го засекли
    2) да си пуснала (или някой друг от твое име) публично прокси, например TOR
    3) някой по пътеката (наприемр твоя доставчик,особено ако си с нереален IP-адрес) да е направил т.2

    Аз пратих mail на Google (там, където те съветват да посетиш помощния им център) и нещата се оправиха за малко. После минах на Yahoo search 😉 Сега сякаш всичко си работи пак както трябва.

  2. Вирус нямам, проверих още преди да си въведа цифричките дето ми ги искат отдолу.
    Второто дето го казваш представлява проблем да проверя дали е така, защото не разбирам какво ми казваш 🙂

  3. По-интересно е да дадеш текста, който си търсила. 🙂

  4. „бнр“, българско национално радио :-[, направо ме е срам, че си признах! Но това беше първия път. После и други работи, но те си бяха нормални 🙂

  5. Радиото е на

    http://www.bnr.bg

    Ако има други въпроси – питай 😉

  6. тебе не ти требе гугле, имаш блог 🙂

  7. Komputuro trebe da se izmie obilno s voda i postavi vnimatelno do kofite za smet, sled koeto hukvate prez glava kam nai-blizkia Computer shop za nov -clear? 🙂

Вашият коментар

