Аз съм от по-преди!

Сутринта на вратата на трамвая (както обикновено на първата, тъй като там стават най-веселите случки) баба и дядо се борят кой да се качи пръв:

– Абе стига си се бутал!
– Като не щеш да се буташ, да не беше идвала тук!
– Ти да не беше идвал, аз съм преди тебе тука.
– Аз не те питам кога си дошла, а от къде си.
– Аз тука съм дошла на десет годин и, за това съм преди тебе тука!
– Гледай ги тия, карат се кой е по-софиянец, а миришат на чесън сутринта! – Обади се един „аристократ”.

След няколко спирки бабата се засуети да слиза:

– Тука ли е за театър София? – и бързо някой ѝ отговори, че това е следващата спирка.
Дядката обаче не пропусна шанса да закопае противника:
– Гледай я моля ти се! Вика, че е от София, а не знае къде е театър София. Ха!

14 responses to “Аз съм от по-преди!

  1. Хехехе, кой се вози на двайската?:-)

  2. Пък и бабата и дядото са истински носители на еманципацията;-)

  3. Ааааа, Стойчо не позна 😀 22 беше 🙂

  4. От трамвай 20

    В една друга случка за баба, дядо и трамвай, обаче дядото, който беше в трамвая, помогна на бабата да се качи, настани я до себе си и се представи с името „Пейко“. А тя „ами аз съм Пейка“ и от тук започна един почти любовен разговор, без да обръщат никакво внимание на околните, които се скъсваха да се хилят…

    П.П. Успешно съвземане след чюжди в къщи!

  5. 😆
    В трамваите винаги се лее някакъв самобитен хумор и колкото е по-претъпкано, толкова по-ценни лафове могат да се чуят. 😉

  6. Koй превари, той завари 🙂

  7. 🙂 Хм, замислям се, дали да не започна по-често да се возя в трамваите, стига съм хранил бакшишите …

  8. хахаха напомня ми нелепа случка, разказана от позната: В трамвай препълнен с пенсионери се качва възрастен господин с патерици, суети се, ала няма кого да вдигне – всичките набори и нагоре! Удобно или не, накрая се престрашил и помолил едно бабе, което се сопнало – ‘Как, не виждате ли, че всички ни болят краката!’.
    Каква е тази злоба, дет обзема третата възраст не знам, но е грозна гледка.

  9. Kakwa li e? Кажи на шефа ти да ти направи заплатата 120 лева за три месеца и сам ще си отговориш:) Иначе има и много благи старци

  10. пък на мене една бабка, дето веднъж в трамуея скокнах да й сторя място, ми рече:

    – седи, си младежо (!), ти си работил цял ден, уморен си, аз ще се оправя някак.

    а иначе основното е едно: всички цигани, селяни и старци – на сапун!

  11. Има, има и много благи и мили стари хора, дето само могат да ти напълнят душата 🙂
    А случката за Пейко и Пейка ми звучи толкова очарователна, че направо имам чувството, че съм й била свидетел! 🙂

    П.П.Трябва да се вземаме в ръце след неприятностите тр.20, че иначе не е добре 🙂

  12. Добре де – нека е 22:-), това значи че си ми комшийка:-)

  13. Значи още, че трябва да се заключвате хубаво и да сте осторожни 😉

Вашият коментар

