Защо МакКейн трябва да спечели изборите в САЩ?

…според Петър Стоянов

Много се надявам приятелите от Пловдив да не се разсърдят на следващото. За съжаление преди да срещна тях, винаги съм се сблъсквала с пловдивчани от соя на бившия ни президент, та за това и мнението ми за тях се е формирало като не е много ласкаво, а на последващите хубви хора от там гледам като изключение, което иде да потвърди правилото. Защото като на Пешо изцепките бол и все звездна класа.
Та изказва той пред Панорама прогнозата си за изборите в Америка и кой според него би спечелил. Няма да мога да цитирам дословно, но в общи линии:

– Ами Обама в момента води по всички социологически изследвания, но на мен все ми се иска да спечели МакКейн. Разбирате ли, той,.. той познава проблемите на България…(многозначителна пауза) За разлика от Обама той е бил в България 3-4 пъти! От тези посещения два пъти той е идвал в Пловдив!!! Съпругата на МакКейн е идвала на частно посещение в Пловдив по покана на съпругата ми…

Има нещо в Пловдив ей! Значи за да ни уйдисва на нас някой американски президент трябва да е посетил Пловдив, няма туй онуй! Пък ако и жена му е била, направо може и втори мандат да му пожелаем!

11 responses to “Защо МакКейн трябва да спечели изборите в САЩ?

  1. Този човек явно нещо не е много наред в главата.
    Нима благото на една нация държава зависи дали потенциалният й президент е бил в малко, смотано градче в друга държава, на другия край на света, според него?
    (това да не се възприема като обида към Пловдив 🙂 )

    Един вид: „той харесва краставиците нарязани надлъжно, а не напречно (многозначителна пауза). Жена му също.“

  2. Политически коментаратор

    Абе друго е американския президент да знае къде е Пловдив, друго е да каже, че е между Ванкувър и Владивосток – най-малко последните два града ще бъдат споменавани по-рядко на пресконференциите в Белия дом, посветени на Пловдив 🙂

  3. Ма той Обама има по-пловдивски вид бе майна! Не съм ли го виждал по Столипиново?

  4. Енея, не така за Пловдив, де, колкото и да не искаш да звучи като обида 🙂
    Иначе, аз, че съм от Пловдив и да си кажа – той бат Ти Петьо голямо обяснение дал що трябва да спечели Маккейн. Шашав човек, шашава работа..

  5. Петьо, Петьо… дали помниш как играхте мач с вуй

  6. Петьо, Петьо… дали помниш как сте играли мач с вуйчо ми като деца в двора на Бирената фабрика. Тогава е нямало МакКейн и политика, а само истински и готини хора. Ако спечели МакКейн, той ще продължи полицейската политика на Буш, което не е в най-добрия интерес както на Америка, така и на света. Принципно и аз съм роден в Пловдив, въпреки че вече не живея там, и не мисля че града и държавата влизат в плановете на МакКейн… а и Петьо от кога е станал Републиканец?!

  7. Тъкмо благодарение на подобни „стратегически“ съображения днес се гордеем с това че сме единствената ЕС държава управлявана от ДС сътрудника Гоце. Бат’ Петьо отново блесна

  8. Абе бат Пешо Стоянов си пада и идеалист, и човек май с голямо его. На мен ми харесва, въпреки че често отговаря импулсивно като в този случай. В това май си му е чара. Тук малко се е изказал в стил „Познавам го и ще имам лична полза от Маккейн“, въпреки че на нас изкуфелия дъртак и убиец на хора във Виетнам и не ни харесва. Все пак бат Пешо си е казал личното мнение, той сега не ни е президент и не ни представлява.

  9. Тихомир Тодоров

    Pipilota, както винаги на място 🙂

  10. Няма McКъв, Няма МсКой

    Тотално О`Бамкване на Бараката…

  11. Абе вие разбирате ли тая победа на Обама каква е загуба за Пловдив и света?! Сърца нямате хора!!
    муахахаххаха

Вашият коментар

