„Синьо лято“ се завръща!!!

И сега, да чуя три пъти „УРА“ за следващата новина!

Кой не е расъл със „Синьо лято“, кой не си свирука мелодийката когато му замирише на море! Първата ми мислъл, когато отидохме миналия месец на испанското море беше да си направим филмче свирукайки „та-тааа-та-таааа-та-тааа…“, ако че не мога да свирукам. И не е било напразно.
Последния ден, ей така от любопитство, хванахме един от безплатните вестници. Разтварям и се пробвам да прочета какво пише. Той, каталонския си е баш испански, но с френски представки и окончания, чак на френски мяза (сиреч испанския и френския и те си общуват приятелски). Почти бях стигнала на последната страница, когато ми се мерна в едно от заглавията „Verano azul“. А това, за всеки, гледал филмчето, означава „Синьо лято“. Вторачих се веднага в статията със снимка на любимите ми герои под заглавие.
– Няма грешка тук!!! За детското от детството ми иде реч! – зачетох се, загледах се и какво се оказа:

След 30 години и напразни надежди на почитателите за продължение, от испанската TVE са решили да направят нещо друго – да го снимат наново!

Дали ще е едно към едно или ще бъде адаптирано към проблемите, които вълнуват днешната младеж (а няма как да се лъжем, те сега са много по-различни) не знам, просто защото не разбирам езика. Надявам се някой да може да помогне с превода. Сигурното е, че новата версия ще бъде излъчена през 2009-та. Може би ще я гледам, макар че никога няма да може да достигне висините на онова „Синьо лято“. Надявам се обаче, днешните хлапетии да могат да се радват на приключенията на Тито и Пираня, Панчо, Кике, Хави, Беа и Деси, великия Чанкете и Хулия. Ще поживеем, ще видим.

За сега ви остава само да погледате малко, ей тук е целия първи епизод (от оригинала), подгрявайте за новата версия.

Ако новината ви изкефи и искате да научат повече хора, гласувайте в Свежо тук.

11 responses to “„Синьо лято“ се завръща!!!

  1. е, така или иначе, може да си го изтеглиш целия сериал от замунда или арена.бг

  2. хип, хип, УРА!
    хип, хип, УРА!
    хип, хип, УРА!
    урааааааааааааааааааааааааааааааааааааа :mrgreen:

  3. Последните година две разни кабеларки го въртят стария сериал 🙂

    Аз едно време като си бях рижав и пухкав в училище ми лепнаха прякор: Пираня/Пиранчо 😆

  4. И аз – УРА, УРА, УРА!!!
    Въпреки, че всички, които помним стария сериал, ще бъдем по-критични. Неминуемо ще търсим приликите със старите герои и случки. Но ако не решат да го осъвременят прекалено, децата ни ще го харесат много. 🙂

  5. Eто една похвална идея! Ураааааа! 😉

  6. Общо взето пише, че Синьо лято се завръща. ТВЕ е решила да направи римейк на сериала, като детайлите не са известни, но историята отново ще се центрира около темата за любовта, приятелството и трудното навлизане в плашещия свят на възрастните. Новите серии би трябвало да се излъчат през 2009-та, може би малко преди да настъпи летния сезон.
    Имаш да черпиш 😉

  7. Обичам „Синьо лято“! Благодарности за припомнянето и да това, че отново успях да си го гледам! Преди малко разказвах на едно студентче, българче в Лондон за този филм, а той гОркия изобщо не беше чувал за него!!! Колко жалко, че сегашните млади хора не го помнят този филм! НО може би той си е бил за времето и сегашните деца нямат нужда от него… Жалко…

  8. Беше източник на няколко култови реплики „Посредникът ни е магаре“ 🙂 и още нещо. Дано и новият филм каже нещо на вече нашите деца:-) (защото иначе ще трябва аз да им го обяснявам;-)

  9. Аз от години го издирвам.Постоянно повтарям вкъщи,че това е един от филмите коит задължително трябва да се гледа…Никога няма да забравя с какъв трепет чакахме всички новата серия.Повтаряха го и ние пак си го гледахме.Жалко,че съм на Ви с технологиите и не умея да свалям…У дома има човек,който може,но не желае да се занимава с „моите глупости“!!!Много съм щастлива,че поне в нета успявам да гледам някоя и друга серия,пък макар и с кофти качество…
    УРА!!! УРА!!! УРА!!!
    Люси

  10. това беше „Синьото лято“ на много деца вкл.моето,много обичах сериала и сега искам и децата ми да могат да го гледат.За жалост не го намерих никъде целия с превод на български,ако ми кажете от къде точно да си го сваля ще съм ви благодарна.Толкова филми издадоха и то боклуци на DVD,а този не го издадоха, който иска да си го купи…

Вашият коментар

