Hola!

Здравейте! Най-накрая съм отново на линия. Наоколо съм даже от по-рано, но е доста трудно да се настрои човек на вълна за писане след толкова почивка. А тя беше една такава, че ми се стори поне месец! Натоварих цял куп пътеписи, само дето не мога да се хвана в ръце да опиша Барселона и всичко друго каталонско, което обследвах.

Забавих се и защото сънувах просо.

Миналия понеделник в Барселона с Емил си пуснахме фиш за Евро Милионите. За който не знае това е тотото, което се играе в няколко страни от ЕС включително и Испания. Ако сте си мислели, че нашето 6 от 49 дава мизерни шансове за победа, помислете пак. В Евро Милионите имате за заграждане 5 от 50 числа плюс 2 от 9 звезди, което ще рече едно към седемдесет и шест милиона, двеста седемдесет и пет хилияди и триста и шестдесет. Шанс. Едната колонка с 5 числа и 2 звезди струва две евро. Взехме фиша, отбелязахме две такива колонки и хванахме самолета за обратно.

Зачакахме тиража в петък и заживях с мисълта, че не „ще“, а вече „съм“ спечелила 15-те милиона. Емил заяви, че щял да отиде при шефа и да му каже, че си взима постоянен отпуск. Аз пък, имайки спомен, че парите не могат да се харчат извън страната, където са спечелени, засънувах, как купуваме 5-6 апартамента в Барселона и ставам рентиерка с изряден маникюр и изкуствени букли и на 70 години. Направо заизчислявах наемите, печалбите и как ще си пиша блога като професия, а не като за между-другото! Екскурзиите, предприемачествата и всичко…

В петък обаче не си погледнахме печалбата. Решихме със спокойна съвест да си легнем да спим поне веднъж с мисълта, че сме милионери. Сигурно съм сънувала, но не си спомням. После се тутлявихме и някак си си мислех как не искам да си проверяваме фиша, защото щеше да ни върне в действителността или както каза Емил:
– Мила ми Пипи, ще има да си копаме тук още поне двадесет години и никакви милиони няма да видим.
…по обяд най-накрая седнахме да си проверим печалбата –
Геврек, гевреци и грънци! Нито едно число от петдесетте, да не говорим, че от звездите, които са девет, а ние, понеже попълнихме две колони, имахме 4 попълнени: не бяхме уцелили нито една!

Та така. От днес пак съм тук и ще пиша за без пари и чист кеф 😉
Hola и се радвам да се видим пак! 🙂

7 responses to “Hola!

  1. Добре дошла!

    Между дургото… ти ли беше тая, която е спечелила 15000 усмивки асмо от един фиш?

  2. буена венида (така ли се казваше, че съм забравила)
    уелком и други подобни, липсваше ми 🙂

  3. еееех, пипилотками, не губи кураж до следващия тираж (или както там се казваше) :mrgreen:

    и пак тихомълком зачезнахте, но пък ще се реваншираш с много разкази и снимки. хич и не си помисляй да се измъкваш 🙂

  4. Ииии… как се спи като милионер (макар и само за нощ)?!
    Хубаво е, че вече имаш съставен план как да ги харчиш. Като спечелиш друг път – няма да ти дойде изневиделица. 😉
    Добре дошла, Пипи! 🙂

  5. Добре сте ме заварили!
    Плана го забравих вече. Сега съм на етап „лисица“: „Гроздето е кисело. Само щях да си разбутам устройствения правилник с тия 15 милиона!“ 😀
    Тихомълком се измъкнах Блу, за да не знае врага и да не саботира шпионската мисия в Каталония, където не знам дали казват буена венида, защото се пъчат, че имат език различен от испанския, и който почти не чух заради хилядите руски туристи! 🙂

  6. Хей, здравей и от мен Пипи 🙂
    Драго ми е да те видя… прочета 🙂
    Следващия път пак си купи билет и успех!

  7. Аз в момента се боря за 135 000 000.

    От 3,5 години пускам но досега най-голямата сума, която съм „прибирал“ е 35.

    А ти какво щеше да направиш ако беше спечелила?

Вашият коментар

