Поп предай, заключ!*

Сърбят ме цял ден ушите. Мисля си: „Брей, някой си мисли за мен!“. Но минавам нататък. Блуто ми даде домашно да пиша. Я да си го направя преди края на седмицата.

„Но първо да видя какво става при съседите!“. Чукам на вратата – клавишите и право при Блу! Публикувала ми първата глава! Пък аз се чудя защо ме сърбят ушите!

Хайде да се захващам да бъркам палачинки!

Първоначално сместа за палачинките я забърка Вилфорд, а народа заправи аватарни и псевдонимни палачинки от нея.

Остана и за мен малко та да врътна една:

1. Понеже ми е по-важен псевдонима, а и той е началото на всьо и вся, ще започна с него. Преди осем години за първи път ми се наложи да си избирам псевдоним и той взе, че си дойде съвсем сам. Tака и така не пораснах на височина, все ме мислят за по-малка, останала съм си значи на девет. Ще съм Пипи. И тогава си направих първият псевдоним – Pipi (възможност за кирилица нямаше, което така и си остана). Хубаво, но бързо ме поправиха, че не било Pipi, а Pippi. И тогава си казах: „Я без половинчати работи! Аз Pippilota ли съм или лукова глава?!“. Спомням си по онова време в icq и по мейлите нямаше ни една като мен. За мейлите специално всички съм си ги окупирала, хахах. Така станах Pippilota.

После хукнах и по форуми. И там пак така. Докато не се спънах и запънах в един велик за времето си. А там си хортуваха Batpep и Blueeye. Голяма веселба беше ей!

Та тези двамата, след като тропнахме хорце на сватбата им, решиха да ме светнат за блоговете. Най-вече Blue, която си е моята кръстница и гуро в тая далавера. И като отпочнах преди малко по-малко от година и така до днес.

Стигнах до идеята за блог. Платформата беше ясна – Wordperss. Обаче се оказа, че адреса „Вила Вилекула“ вече е зает, както и имаше вече Pippi. За да няма объркване, за пореден път реших, че няма да правя половинчати работи и вместо просто Pippilota, ще се подписвам и като Mentolka (пък и правя така асоциация с „mental“ – дали умствено болна или просто мислеща, вече вие избирайте).
Понеже Pippilota прави много бели, спуснах нещата по хипотенузата към българската литература и стигнах до много любимото ми „Патиланско царство“. Картинката, към подписа ми е от оригиналните илюстрации към книжката, рисувани от Вадим Лазаркевич, основоположникът на детската илюстрация в България.

2. По задача две ще поотбия номера. Батето и Блу как си ги представях. Батето като някой шегобиец такъв, хиперактивен, комбинативен (в добрия смисъл)…абе излезе точно такъв. На всичкото отгоре му се случват такива щуротии, че надхвърлят всякакви мои представи. Блуто пък ми звучеше много строга и шефе, защото нали беше старо куче във форума. Е, за нея се излъгах. Много хубаво се джанкахме на основа футбол, и от там я почувствах по-близка до сърцето, макар че е левскарка и манчестърка, хора – правят грешки в избора, хахахах. Но пък изобщо не предполагах, че на първата ни среща ще се явят под ръка! Е, с това ме разбиха!

Не искам да пропусна някой, пък и ми е трудно да опиша представите си за някой, затова вместо да описвам как си представям някой, ще ви препратя да прочетете историята ми за това как се запознах с Мишел и Молифчето, без да се запозная съвсем с тях. Е после се поправих, че и минахме през сагата за Мечо, но това е друга история.

3. Да посочим сега някой: Nage, че историята за псевдонима му е интересна. Общо взето като се замисля, почти всички са си обяснили произхода и потеклото в страниците за тях…Ако пропускам някой, който има желание моля да се изока.

* „Поп предай, заключ!“ – Навремето беше фразата която казвахме когато видим поп. Видиш поп, докоснеш другарчето и му кажеш това. За да не остане у него попа, т.е. лошото, то трябва да го предаде на друг, но и да си заключи пръстите, защото иначе пак може да се върне при теб. И така докато се прецака някой и остане при него попа.

6 responses to “Поп предай, заключ!*

  1. Отличен (6)

    😆

  2. Aхааа! Сега ми се изясни как е попаднала Пипилота в Патиланското царство. 😛
    И аз съм почитателка на Вадим Лазаркевич. 🙂

  3. е тя блу такава се и оказа – дзвер.

    само батю ти явно се е излъгал… 🙂

  4. много смешно 😐

Вашият коментар

