Какво обядва?

Накъде е тръгнал този свят бе хора?!
Всеки ден като наближи 12 ч. и започвам една вътрешна борба – какво да обядвам? Дюнер ли, промоция на макдоналдс ли, тост за 1.50 лв., някоя сухоежбина? Но днес е специален ден – петък, денят на майстора. А какво правят майсторите? Пият бира, хахах. Ще пием и ние си казах.
От миналия петък си имам една бутилчица дори. Ще си я менкам за по-евтинджос, че нали съм на червено.
Взех си биричка, едни солети за обяд и мезе едновременно, и се наредих на опашката. Пред мен имаше един младеж на около 20 и нещо, точно преди трийсетте. Чакам си реда, но гледам поглежда ме той от високото и едно такова укорително.
„На този пък какво съм му виновн? Не съм като дядото зад мен – бута се, защото има само един хляб и си мисли, че като е така, задължително трябва да мине по бързата процедура.“ Реди се и продължава да ме гледа в ръцете нахала му с нахал.
Стигнахме до касата и той взе да си реди нещата от кошницата. Нали „не съм любопитна“ поглеждам какво реди пред моите солети и бира – 1, 2, 3…7! Седем бутилчици активия за пиене. Поглеждам да не би да съм се объркала… Абе мъж е, не мяза на манекенка хич. Егати!
И сега какво?! Мъжете се наливат с полезни млекца, пък ние жените – бира! Не е на добре. Къде ли ще свърши тоя свят?

17 responses to “Какво обядва?

  1. Хахах 🙂 Разсмя ме, Пипилотке… може момчето да има задни проблеми, де да го знаеш :))

    Ама добре, че ме подсети за биричка, че и тази вечер ще вися в офиса до среднощ… поне да ударя 1-2 петъчно 🙂

  2. Това е положението, не само откъм бирите нещата са така. Срещаме се две познати и се заприказваме. Установяваме след малко, че мъжете ни хич не се интересуват от спорт. А нашите мечти са – едната, да гледа финал от Големия шлем на живо, другата – финал от Шампионската лига, тоже на live. Времената се менят!

  3. колебаеш се между дюнер и макдоналдс?!? ти не си добре…

  4. Ми и гадостите в целофанче трябва да се редуват 😦 Ако зависеше от мен само манджички щях да си ям, но няма толкова време, особено с „обслужването“ по заведенията.
    Оlivia, ако можех и аз свтовния финал на ръгби да гледам на живо!!!! 🙂

  5. Е, дюнерът е по-вкусен, разбира се, но като гледам как пипат с ръце някакви субекти недопечените месца, на мен лично ми се отяжда. За макдоналдса, няма нужда от коментар, само се сещам как смешно и гнусливо съм виждала да си вадят топлата краставичка отвърте.

  6. Ехааа, Пипилотка, я колко фенки ставаме. Това ме радва, ех, как ме радва. Даже ръгбито още по-странно ми се вижда, ама че хубаво.
    Иначе, за да сме по темата, отказах се от обяда, защото не мога да ям само сухоежбина и предпочитам да пропусна, отколкото все едно и също да ям. Пък там, където работя, няма заведения със свястно ядене.
    И едно интересно наблюдение, което направих в рамките на три-четири часа преди около два месеца, когато ми се наложи да вися в Четвърта градска. По време на обедната почивка целият персонал се изнесе и след около половин час се донесе с найлонови пликчета с баници, пици, дюнери, вафли, сухи пасти и тук-таме кифли. А точно до болницата имаше прекрасно зареден и подреден плод-зеленчук, в който каквото ти душа иска. Но българинът е свикнал да си хапва тестеничко, по възможност и мазничко.

  7. Егати и късметлиите – аз две години подред почти не излизах на обяд… затова пък вечер наваксвах на раздумка във Вила Вилекула (има такава – в Бургас 🙂 – сега е в ремонт, уви!).
    Обичайното – red wine, но понякога и бира, ако Peter The Dutch беше на линия… после завършвахме с Мojito – на билярд в Groovy Bar. 😀
    Откакто съм в отпуск взех да поотслабвам леко – сега плажа ми ‘взема огъня’ и ми се хапват разни студеноплодни неща… Вечер пък ме искушават с нашенско perno, напоследък … ама му знам коварната сила и изобщо не прекалявам. 🙂
    Тоя с активията определено има проблеми – не мога да локализирам къде! 😉

  8. Богомил Ветров

    И туй с манджичките е голям проблем. Затова, наскоро, но не много често, с колегите си носим от дома кутийки и плющим на езерото с лилиите. Много е весело!!! Няма сервитьори, кожодери – магазинери и т.н. А! И винаги има бира :))) – тия с активиите си плюскат по бюрцата – нали знаете „олелел, няма време, имаме работа:)))

  9. А знаеш ли какво е да си изцяло в мъжка компания и със сядането на масата да си поръчаш бира и всички да те изгледат все едно падаш от Марс, защото те са решили, че ще се пие минерална вода? 🙂

  10. Може младежа да е чакал гости – седемте джуджета (лаф от една неинтересна книга за подобна ситуация).

  11. 😀 – Grimm – Братя Грим? 😉

  12. пипич, бе ти сигурна ли си, че това е било мъж?!?

    и друго: ако е имал халка на ръката – остави го човеко. и мене ме гледаха странно в една аптека, когато се пазарях за некакви пакети с разни видове дамски превръзки

  13. глей ся как по никое време ме размисляш за бира …

  14. ImPRESSed случвало ми се е това, много неудобно е някак си. Но след втората бира не обръщаш внимание 🙂
    Grimm затрудняваш с тая книга, не стопляме май 🙂
    Батенце, мъж си беше, за халка не видях, но все пак в работен ден, по време на обедната почивка, някак трудно е да ги взима за любимата, която сигурно бачка на другия край на града (болницата 😉 )
    Deni4ero, тя е по-добре и по-полезна, отколкото оня изкуственяк 😉 Пък и юнака индиректно ще опита, няма само на мляко да я кара, я!!!!

  15. Ами, подкарах се вече, Пипи, ни мож мъ спря вече …

  16. Момичета, момичета, моите колежки защо не искат да пият бира като вас. Аз като се чудя каква сухоежбина да предпочета се ядосвам и отивам да забия една биричка. Хляб почти не ям и сандвичите с хляб и хляб много ме дразнят. Намерих и алтернатива на обедната биричка – литър таратор. Обаче ми идва в повечко за обяд… пък не съм дребничък.
    Пипо, момчето е било на диета – да е убав за морето 🙂 Колкото до Активията… в това ако има мляко…

Вашият коментар

