Той

Появи се изневиделица, някъде из лятната мараня на горещия юли.
Дойде неочакван, нечакан, но щеше да остане и никога да не си тръгне от мен. Никога няма да ме остави сама…

Той ме изпълва.
Той е в мислите ми, с мен е навсякъде и знам, че никога няма да ме остави където и да ида. В началото се противях – на него, на мисълта за него. Вече знaм, аз никога няма да бъда самотна и няма да мине и ден, в който да отворя очи и той да не е до мен.
Той е като паднал в лятната буря гръм, като израстнал из недрата на Земята вулкан. И сякаш за другите е нищо особено, но за мен той е мен, част от цялата ми личност, независимо дали ме изпълва или напротив – отнема ми това-онова…

Връзката ни е здрава. От любов по-силна, по здрава от брачен обет.

И пак, ще ме смущава с присъствието си, знам.
Хората ще ме питат и аз по детски, момински, ще се изчервявам и ще подкарвам разговора в друга посока, но всички ще знаят, че той е с мен, за мен. Обвързани заедно като в дантелен роман.
Ще бъде с мен до сетните ми дни и не се старай да възразиш дори, защото когато се появи той остава завинаги, защото той е моят –

БЕЛЕГ

Ако ти хареса, гласувай на този адрес: Свежо

Вашият коментар

