Иде ли потоп?

Не сте ли се питали това някога? Аз съм. Дали е възможен потоп и какво ще правим, ако се случи. Е, ако баба ми беше мъжка…както има един лаф. На практика едни хора действат. И ето какво са направили, представям ви най-новия стационарен проект на Ноевия ковчег:

Шегата настрана! По обявения пред сградата проект, това трябва да е някакъв търговски център. От общо четири страни на тази постройка, аз лично съм виждала три. А на тези три стени има един-единствен, нормален по размери процеп, който играе ролята на вход и прозорец за сградата. Сега като се позаглеждам в снимката, май зад кафявата порта се вижда една мъничка вратчка, но е толкова малка, че не съм сигурна. И нито един прозорец, нито един!!! Та това, освен на Ноев ковчег, си прилича и на ковчег! Не е нужно човек да е пожарникар, за да си постави въпроса:

„От къде ще излязат хората, ако не дай си вземе че стане пожар?!“

Не съм и архитект, не ги разбирам тия работи. Но и не съм виждала сграда без прозорци. Дори мавзолея имаше колонада, наподобяваща прозорци…

Вие виждали ли сте такова чудо?

9 responses to “Иде ли потоп?

  1. Не, за първи път виждам такава глупост. Къде го снима това чудо на архитектурната мисъл?

  2. ама, че сте глупави! после с шаблонче ще изрежат прозорците :mrgreen:

  3. „Кварталът на богатите“1, Овча купел 1 разбирай Ани. И ако наистина е на богатите, Блу май е права, само те могат да си го позволят с последващо изрязване 😀

  4. Как ще излизат? С реактивни катапулти – през покрива, като във Battlefield 2142. 😆

    Шегата настрана, за какво са му на един търговски център прозорци? Повечето големи магазини, за които се сещам, са тип „тухла“ отвън и „пещера“ отвътре, осветлението в търговската площ е изкуствено, единствените прозорци са на административните помещения. При този просто бие повече на очи заради белите, изчистени стени и традиционния покрив. Само не знам защо ми напомня на църква…

    За „рязането по шаблонче“ – преди на някого да му хрумне да използва математика в корабостроенето, оръдейните портове (дупките, от които стърчат дулата на оръдията) се изрязвали в бордовете на ветроходите едва след като ги пуснат на вода. Защото не се знаело до къде ще гази кораба и дали някой порт няма да се окаже твърде близо до (или под) водолинията ако ги пробият предварително. 😈

  5. И на мен ми хрумна, че ще ги режат после – друго разрешение не виждам!

  6. па яз мислим, че после напрао че го бутнат, що и за кинеф не стаа

    па мое и църква да е, знам ли

  7. Богомил Ветров

    Па аз мисля, че на водолинията е много хубаво място за рязане на дупки – черни:)))

  8. И на мен ми прилича на сектантска църква. Дано не се окажа прав!

  9. Въпреки че Батпеп не си харесва предложената идея, аз нея май приемам за най-правдоподобна – огромна химическа тоалетна! 🙂

Вашият коментар

