Вместо цигането…

За първи път ще напиша нещо а ла „манджа с грозде“ и то, за да се похваля, щото цигането ‘дет ме фалеше… 🙂

Та след като по-миналата събота в Капитал Light пуснаха снимката ми за „Какво да правим „лайфстайла“?“ като „Постинг на седмицата“ си мислех, че няма какво повече да ме изненада.
Пък в началото на седмицата един младеж ме пита за едно нещо си и вчера взели, че пуснали миниатюрката ми „Смъртта на дамата и джентълмена“ в Автора на www.Lifestyle.bg (много си я харесвам, миниатюрката, и се радвам, че и други са я намерили за хубава) Ихааааааа! Публикуването съм го проспала вчера въпреки че бях на щрек, поради едни причини не много приятни, но пък за добро. Това много ме радва и грее сърцето в тези студени дни, които се заредиха.

А не съм разбрала вчера за случката, защото се случи така, неочаквано даже за мен, че ме изкараха от строя за малко, но аз не се предавам и сега като ранен войник ви пиша от фронта. Цялата работа беше малко досадна и банална, за това ще ви я разкажа тия дни малко като я поукрася, хихихх, пък и успея да я нащракам на компа, защото това си е малко досадно занимание в момента. Не че приличам на Капитан Хук…но нещо подобно, муахахааха.

Също така, като коментар под статия съм получила сайта на бунтовни княжевци – За Княжево, които са организирали онлайн ПЕТИЦИЯ за спасяването на гората. Ако не знаете за какво иде реч, можете да го научите от сайта или от статия във в. Дневник. А после вие си вземете решение дали да ги подкрепите или не. Аз вярвам, че хората са прави и се надявам гората в Княжево да не е поредната жертва на бетонените глави в тая държава и вече започналото застрояване на Княжево ще бъде преустановено овреме…то просто не виждам какво остана зелено вече!

Зада подпишете петицията – ТУК

6 responses to “Вместо цигането…

  1. Пипо, честито за публикациите 😀

  2. Пипо, как ти е ръчичката?

  3. Ще живея Енея 🙂 Утре сядам да ви разкажа 😉
    Благодаря Василев, пожелавам същото 🙂

  4. ии, яко, вече второ приятелче става медийна звезда
    както врякаха бабетата едно време: мноо-го-сме-сиил-ни-сме 🙂
    пък мене някво жуотно ме ужили по гушата, при това на две места, ма не ми се разпрая.
    ти разправяй 🙂

  5. Богомил Ветров

    Супер яко – поздрави 🙂

  6. Eфраимова , Доста често те засичам из Нета.Благодаря като княжевец за подкрепата.

Вашият коментар

