Смъртта на дамата и джентълмена

Както обикновено случката е в трамвая, тази сутрин, спирка „Парка Заимов“. Всички са се качили, мотрисата се готви да тръгне, а един дядо тича към първта врата, в опит да я хване.  Ватманката с човещина в душата изчаква и дядото успява. Качвайки се поглежда ватманката с искра на благодарност в очите. Тя отговаря:

– К’во  ме гледаш, качвай се по-бързо!
– Кой те гледа ма, бабо!

Тишина…

Почти хайку се получи 🙂

10 responses to “Смъртта на дамата и джентълмена

  1. Типичен български трамваен етикет. (: Е, какво, и по-лоши неща сме чували. 😆 Те хубаво, че не са си разменили нещо по-пиперливо…

  2. Каквото повикало, такова се обадило… 🙂

  3. 😀
    Привет, Пипи! Много ме развесели. Ето ти нещо по темата, което надявам се ще оцениш (по специално последното): http://www.leeneeann.info/blog/?p=768
    😉

  4. аз се разсмях, докато го четох 😀 тъжен разказа, но аз се разсмях – блонде, кво искаш 😉

  5. Споки, ако знаеш аз как се разцвилих от смях 😉

  6. 😀 😀 😀 явно е заразно по въздушно-капков път

  7. в българския хумор има много интересна щипка абсудрност… в „улицата“ го бяха уловили много добре, както и ти 😉

  8. И аз се посмях :D.Добре си го описала и направо си го представих.Яко.До скоро 😉

  9. Първо щ евзема да прочета всичко от „Pappilotamentolka“ Явно сме от една кръвна група. Жалко ,че не сме от един град,може и по бира да изпием,аз съм на Дунава,има и в нашият град интересни „боклуци“л.Но пък влизам в чата и там ще си кажем много

  10. Pingback: Сюрреалистично нормално « Патиланско царство

Вашият коментар

