Аз да рекламирам?!

Уж не рекламирам из блога, освен ако не пусна нещо в текста и по свое желание“. Вчера докато си пишех за Солун ми притрябва една моя стара публикация. Пиша в гуглъла името на блога ми и заглавието. Показват ми се резултатите и натискам линка. И там ми блесва това:

 

Коя е тая докторка и от къде ми има телефона?…пардон блога. И що се появява тук такава простотия при положение, че такива рекламни услуги не предлагам!

Или гугъл до толкова са заламтяли за печалба, че пускат обяви при хора, които идея си нямат, че стават проводник на такива работи. Пък и чек не ми дават кучетата за тая работа! Ама не ми се вярва такива простотии да правят…

Някой има ли идея що така става?

8 responses to “Аз да рекламирам?!

  1. Много странно. Това не е google! Аз не виждам реклами на сайта ти? Сайтът ти се хоства на wordpress.com. Но и wordpress.com няма реклами! Някъде да си виждала другаде реклами по своя сайт?… Хм.

  2. Виждала съм Мишел, това е третия път, в който ми се случва. Само че, чак сега успях да си го снапшотна. Работата е, че е само моментно – при влизане от гугъл се отваря така – със заглавието, рекламата и после текста.
    В момента, в който refresh-неш или смениш станицата и после се върнеш пак, рекламата е изчезнала като да не я е имало никога! И винаги е така, като да е нещо, което само ми се е привидяло.
    Ако сега тръгна през гугъл да си влизам няма да го има това сигурно, предишния път когато ми се случи беше февруари…просто не мога да си го обясня, защото и аз мислех, че блогове като моя изобщо не могат да имат реклами!

  3. Хм. Ако ти беше на собствен хостинг бих помислил че някой те е хакнал… Моля, прати screenshot-а и описанието на случката на wordpress.com support! Може да имат идея… МНОГО е странно!

  4. хм, не съм виждал такова нещо нито по твоя, нито по нечий друг сайт

  5. Всъщност, WordPress.com отвреме-навреме пускат „незабележими“ реклами:

    http://en.blog.wordpress.com/2006/09/06/on-ads/

  6. Това напълно обяснява нещата Daggerstab! Благодаря за инфото. Макар че жалко, сега нямаме „мистификацияяяя“ 🙂
    Ще чакам да видя какво ще ми кажат все пак и от съпорта, защото светкавично им писах.

  7. Странно как тогава ще стоиш по въпроса с лицензите…

  8. Mikhail-е и аз това се чудех. Те ми отговориха от съпорта това, което пише и в линка на Daggerstab. Предполагам, че записвайки в уърдпреса съм приела условията им и някак си това цака по-късно поставения от мен лиценз…
    Тъпа работа, още повече, че не искам да пробутвам на хората „безлекарствено лечение“ 😦

Вашият коментар

