Твоята майка също!

Возенето в транспорта сутрин започва да ми става все по-изнервящо, изморително и лошовпечатляващо!
Тази сутрин, след редовната караница да влязат хората навътре, за да не се тъпчем всички на вратата като говеда, дойде ред и да слизам.
Един беловлас мъж на около 65-70 години вървеше след мен. Слизайки три пъти ме блъсна със сака, които влачеше! Последния път почти паднах по стълбите! Без да се обръщам с ръка му бутнах сака. Вече на платното чух крясък от този човек на уж уважавана възраст:

– Не ми бутай сака!!!
– А Вие не ме бутайте мен!
– Да ти еба майката мръсна! Боклуци ‘сякви!

По дяволите, едва 9 без 15 ч. е! Жеста не съм го ползвала от години, нали уж съм възпитан човек! Обърнах се и му казах безгласно:
„И твоята майка също!!!“

Ако за разлика от на мен, ви е станало смешно гласувайте за мен натискайки това Свежо

6 responses to “Твоята майка също!

  1. Пътувай по-рано. Аз съм на работа от 9, ама излизам от нас в 7. Най-малкото автобусите са полупразни, а е и относително хладно. Пък и можеш да си четеш книжка, ако пътуваш дълго като мен.

  2. Предложението ти е много резонно, ако живея далече от работа. Обаче съм на 20 минути с трамвая/40 пеша и след днес се замислям да не започна ли да тръгвам в 8 ч. пеша 🙂 Което ще изисква пък много самодисциплина 😉

  3. Да, но е по-приятно и особено лятото е много събуждащо, вместо изнервящо. Слагай слушалките и с бодра крачка пеш към работа 😉
    Да не говорим, че ако леко ускориш темпото, ще си направиш сутрешната гимнастика, без да отделяш кой знае колко време за нея.

  4. Пипи, аз щях да стъпя на крака му и да не се помръдва каквото и да вика 🙂
    На мен ми се случи в един дъжд да ме закарат до една спирка. Бях с колега. Качваме се двамата на автобуса ама сухички все едно не вали. Обаче между нас се навира една жена (не баба) с чадър и започна да се върти наляво надясно все едно има вагарец в задника (извинявам се за езика). До кръста бях мокър заради нея. По принцип съм културен човек и си замълчах, но гледах на кръв. Какво ме развесели: колегата изглежда не издържа и тегли „без да иска“ един лакът на жената. Тя повече не мръдна… в смисъл спря да шава… така де – да се върти 🙂

  5. Нормално преживяване в следствие нашествието на селяните.Младите селяни доведоха в „големия град“ мама и тате с дисагите ,кирлясалите вратове и киселата миризма.В новата кооперация ,в която си взех апартамент съм единственият със софийско потекло,останалите са от далечни и близки дестинации,чува се международна реч и живеенето все едно си единствен на света и той се върти около теб почва леко да дразни.

  6. Богомил Ветров

    Абе, с последното мнение не съм съгласен. Тия с кирлясалите вратове са дошли малко по-рано. Това са кореняците-софианци от Люли, Дружба, Надежда, Младост – хора като мен. Проблемът не е там, а в лошата хигиена, нередовния транспорт и липсата на толерантност. Трудно се обяснява на човек със 100 лв. пенсия, че трябва да ходи за вода след 10 часа когато хората са на работа. Същотот е положението с пазара. Колкото до кореняците, искам да кажа, че преди 50 години София е била 350 -450 хиляди сега е … – така че всеки да си прави изводите.

Вашият коментар

