Свинско печено, но какво!

Народа тия дни се радва на хубавото време. Мъжете трепнат в очакване на разсъблечени мадами и разпищолени девойчета. Пък вместо да видя нещо такова на мен ми мирише на свинско печено. Бре, от де тази миризма така се носи? Наблизо ресторант или стол няма, за да ухае така на печени сланинки и бекончета.

И днес виждам жени и девойки, вместо да хапнат в обедната почивка, припкат към солариума на отсрещния тротоар. Удрят по едни бързи 15 минути солариум и красотата им уж е готова. И вместо да отидат да поспортуват малко те препичат кожичка. Ето от къде миришело на свинскооо!
Ми сестро, то колкото и да са ти препечени сланините все ги има.
Може би съм малко жестока…Вчера минах покрай една книжарница. На витрината имаше книга, озаглавена „Кльощавата кучка“. Кльощава не съм, но го приемам като писано за мен 🙂 Въпросът е, че никой няма да стане по-красив и привлекателен, ако не предприеме нещо повече от малоумна диета и пърлене на кожата (което с горелка ще излезе по-евтино, ако гледаме и парите).

Това свежо ли ти се видя? Да?! Да бе, да!

5 responses to “Свинско печено, но какво!

  1. е, може ли така да подведеш старата ми душица?

  2. Еее, то за това „но“ пише 😉

  3. море кльощавичка си си…

    е, поне последния път като те видях, ама то не беше много скоро, като че ли :І

  4. Статистиката е недвусмислена и безмилостна: към днешна дата 60 % от българките имат наднормено тегло. Но те не спират да се хвалят сами: ние сме най- красивите жени в света. Похвали ме уста, че нали затова те храня…

  5. Кльощава друг път 🙂 Ще цитирам Каролсон – „весел, приятно закръглен, в разцвета на силите си“ 🙂

    Иначе, г-н Апостолов, ще се съглася донякъде с Вас и донякъде няма. Да жените може да са ни красиви, някои от тях – тези, които не се тъпчат с нездравословна храна и не приличат на тьотки на 35. А все повече от момиченцата на по 15-20 години могат да се кандидатират за актуализирания символ на Мишелин. Случвало ми се е да се чудя дали девойчето насреща ми е бременно или просто ДЕБЕЛО. Жалка картинка, а лошото е, че тези тлъстинки се пропагандират като модерни и нормални, еми не са. Да не говорим, че замазването им със соларни бани и обличането на дрехи, които така „подхождат“ на фигурата, че нямам думи, само влошават гротескната картина.

Вашият коментар

